utroligt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2009

mariamiss6

Jeg TÅLER ikke dirty dancing.... Jeg bliver så super horny.....

Men altså ja, jeg kan også se den film igen og igen, eller i hvert fald de sidste 10 minutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Honningblomst

heaven skriver:

har du slet ikke en ynglingsfilm??

Næ, det synes jeg faktisk ikke...har man da det...altså, har alle det?.
Må indrømme jeg ikke ser film, nhverken i tv eller bio. Gider ikke og kan ikke holde ud at sidde og holde fokus på det i flere timer...vil hellere læse en bog eller se noget historisk eller dokumentar...og ja, lidt kedeligt vil nogle sikkert mene, men jeg synes det er interessant. Film der handler om mennesker der har gjort en forskel og har eksisteret, det synes jeg er godt...men det er jo også lidt dokumentarisk..

Anmeld

19. september 2009

4kløver

har også set dirty dancing  mange gange..
Men the Holiday  har over gået den

Anmeld

19. september 2009

4xGreve

åh er også helt vild med den og har også set den om og om igen og 2éren er også ret gó men men men jeg er en kæmpe film elsker så har mange ynglings film men en der springer frem i mit hovede som jeg ser om og om igen lige for tiden er Twilight (mmm MUMS)...

Anmeld

20. september 2009

Tina2

Jeg så den i torsdags med min veninde, iaften har vi haft gæster og sunget singstar

Jeg ELSKER også bare Dirty Dancing!!!! Han er lækker, jeg kan nærmest alle replikker og kan alle sangene.....  Den er bare supergod, synes jeg

Anmeld

20. september 2009

grinbidderen

ja jeg så den osse og det er bare en film jeg aldrig kan blive træt af at se, han er bare så dejlig og lækker af se på, også er det fede sange der er i og nogen fede danse-scener.. SKØN FILM...

Anmeld

20. september 2009

HelleBelle

heaven skriver:

så sidder man lige her og SLUGER dirty dancing råt!!!

jaaarhmen altså - har set den 200 gange, kan stort set alle replikker udenad osv - hvorfor ser man den igen igen og igen...... han er sgu noget lækker, måske er det derfor...

Jannie - stort smil og slidt stemme, hehe

Tror jeg har set den en gang, men den gjorde ikke det store indtryk på mig. Af 80er film dengang var jeg vild med Karate Kid ha ha synes han var så lækker, og levede mig 100% ind i den film.
Det er nu ikke en film jeg har ejet eller set for nylig. men dengang var den et hit!!

Anmeld

20. september 2009

Brams

Melder mig også lige på banen, så selvfølgelig også filmen da den kom i går - den bliver aldrig "for gammel"

Anmeld

20. september 2009

Mette+Mathias

Ja, jeg så den også, OG True Hollywood Story om Patrick Swayze bagefter OG True Hollywood Story om Dirty Dancing på Zulu, bagefter det, - men så kun den første halve time, så faldt jeg i søvn.

Man kan ALDRIG få nok af Dirty Dancing, også selvom man - som i andre - kan alle replikker og tonefald udenad *gg*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.