utroligt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. september 2009

heaven

så sidder man lige her og SLUGER dirty dancing råt!!!

jaaarhmen altså - har set den 200 gange, kan stort set alle replikker udenad osv - hvorfor ser man den igen igen og igen...... han er sgu noget lækker, måske er det derfor...

Jannie - stort smil og slidt stemme, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Honningblomst

heaven skriver:

så sidder man lige her og SLUGER dirty dancing råt!!!

jaaarhmen altså - har set den 200 gange, kan stort set alle replikker udenad osv - hvorfor ser man den igen igen og igen...... han er sgu noget lækker, måske er det derfor...

Jannie - stort smil og slidt stemme, hehe

Ej, den må jeg sige jeg har fået nok af-griner- så jeg sprang over...visse ting blev slidt i 80'erne og må blive der...
Knus Eva...

Anmeld

19. september 2009

oo

jeg har også lige set den og jeg eeeelsker den!

jeg elsker den for historien, den handler jo i høj grad om at blive kvinde og om at blive en kvinde som kræver respekt!, derfor ELSKER jeg den  og så har den naturligvis også historien om, at alle mennesker burde være lige (men ikke er det), og den slags føler jeg temmelig stærkt for

Anmeld

19. september 2009

oo

Eva skriver:

Ej, den må jeg sige jeg har fået nok af-griner- så jeg sprang over...visse ting blev slidt i 80'erne og må blive der...
Knus Eva...

ja, der syntes jeg så, at det er nogle temmelige vigtige problemstillinger den film arbejder med...men sådan er vi jo så forskellige

Anmeld

19. september 2009

heaven

Eva skriver:

Knus Eva...

hehe, måske er det derfor at jeg aldrig kan få nok af den - vi havde vores storhedstid sammen, der i 80`erne, hehe..... jeg optog den engang på vhs, og har slidt farverne op på båndet, så mange gange har jeg set den, hehe

Anmeld

19. september 2009

heaven

Tjuhl skriver:

jeg har også lige set den og jeg eeeelsker den!

jeg elsker den for historien, den handler jo i høj grad om at blive kvinde og om at blive en kvinde som kræver respekt!, derfor ELSKER jeg den  og så har den naturligvis også historien om, at alle mennesker burde være lige (men ikke er det), og den slags føler jeg temmelig stærkt for

ååårrr, det var godt nok analytisk, har aldrig tænkt i de baner.... jeg ser den fordi han er lækker og der er en god historie og fed musik - intet andet, hehe....

Anmeld

19. september 2009

oo

heaven skriver:

ååårrr, det var godt nok analytisk, har aldrig tænkt i de baner.... jeg ser den fordi han er lækker og der er en god historie og fed musik - intet andet, hehe....

hehe...arbejdsskade hos litteraten

Anmeld

19. september 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

ja, der syntes jeg så, at det er nogle temmelige vigtige problemstillinger den film arbejder med...men sådan er vi jo så forskellige

Jamen, det er der da også...MEN, derfor har jeg set den alt rigeligt dengang, virkelig meget...griner
Knus Eva..

Anmeld

19. september 2009

Honningblomst

heaven skriver:

hehe, måske er det derfor at jeg aldrig kan få nok af den - vi havde vores storhedstid sammen, der i 80`erne, hehe..... jeg optog den engang på vhs, og har slidt farverne op på båndet, så mange gange har jeg set den, hehe

Lyder skønt....-smiler- jeg er vidst bare ikke det store filmmenneske...kedelig mig...

Anmeld

19. september 2009

heaven

Eva skriver:

Lyder skønt....-smiler- jeg er vidst bare ikke det store filmmenneske...kedelig mig...

har du slet ikke en ynglingsfilm??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.