Når far gør noget ulovligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2015

Sedigfor

Lige en ting, din eks kan komme ind og sidde hvis han bare har taget nøglerne da det er så tyveri, men har hans dame giver ham dem, så får de begge en bøde (: 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Nu kan jeg ikke lige læse nogle steder, hvorfor at han har fået taget kortet og mit svar vil egenlig nok afhænge meget af det. Selvfølgelig er det generalt forkert af køre uden kørekort og er det pga spirituskørsel eller noget i den dur, der kan skade mine børn, havde jeg reageret med det samme. Men er det ikke noget i stil, havde jeg nok lige snakket med farmand først, inden man bare fare til politiet

Anmeld Citér

3. november 2015

Fremad

sscm skriver:

For mig handler det både om at han har fået taget kortet, af en eller anden grund.

Han gør noget ulovligt...

OG viser sine børn at man faktisk skider på loven...

Jeg ville ringe til politiet, og få dem til at være obs på det... samtidig får hans kære kæreste en ordentlig en hvis han bliver taget i hendes bil og hun har udleveret nøglerne....

Jeg vil selvfølgelig os lige tilføje at jeg inden jeg tog kontakt ville tag en snak med far om at jeg ganske enkelt ikke kan eller vil acceptere at han køre med dem....

Anmeld Citér

3. november 2015

B&J

Anonym skriver:

Ville jeg heller ikke være bange for at gøre! MEN hvilke beviser? og hvordan 

Jamen hold øje med om han køre med dine børn evt et billede... 

Anmeld Citér

3. november 2015

Mettefpigen

100% melde ham!

Anmeld Citér

3. november 2015

Mettefpigen

Janey skriver:

Det er en helt fin holdning, du har, men den deles nok ikke 100% af ret mange. Jeg tror langt de fleste har prøvet at gå over for rød mand, cykle på fortovet eller uden lys eller køre lidt for stærkt i bilen osv. I den perfekte Verden overholdte vi selvfølgelig alle loven, og det er også den juridiske rådgivning, jeg deler ud på mit arbejde, men i praksis er min erfaring, at langt de fleste ikke gør det fuldt ud.

Han bliver i øvrigt ikke anholdt for at køre uden kørekort, da det er en forbrydelse, der kun giver bødestraf og afhængig af betjenten, der stopper ham, er det også muligt, at han får lov til at køre videre (det gjorde en af mine bekendte), men enig i, at det ikke er i orden, hvis det går ud over børnene.

De ting du nævner kan da også ende i en farlig situation, så det er da også ting man ikk skal gøre... og må sige at nej, jeg gør ikk nogle af tingene... i trafikken gør jeg ikk noget forkert, da det er mit ansvar at passe både på mig selv og andre. Hvis jeg gør noget dumt, så er det ikk kun mig det går ud over....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.