Janey skriver:
Det er en helt fin holdning, du har, men den deles nok ikke 100% af ret mange. Jeg tror langt de fleste har prøvet at gå over for rød mand, cykle på fortovet eller uden lys eller køre lidt for stærkt i bilen osv. I den perfekte Verden overholdte vi selvfølgelig alle loven, og det er også den juridiske rådgivning, jeg deler ud på mit arbejde, men i praksis er min erfaring, at langt de fleste ikke gør det fuldt ud.
Han bliver i øvrigt ikke anholdt for at køre uden kørekort, da det er en forbrydelse, der kun giver bødestraf og afhængig af betjenten, der stopper ham, er det også muligt, at han får lov til at køre videre (det gjorde en af mine bekendte), men enig i, at det ikke er i orden, hvis det går ud over børnene.
De ting du nævner kan da også ende i en farlig situation, så det er da også ting man ikk skal gøre... og må sige at nej, jeg gør ikk nogle af tingene... i trafikken gør jeg ikk noget forkert, da det er mit ansvar at passe både på mig selv og andre. Hvis jeg gør noget dumt, så er det ikk kun mig det går ud over....
Anmeld
Citér