Gået over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2015

Heidi.R.

Anonym skriver:

Tror også min mens endelig ser ud til at være på vej. Genkendte mens smerterne mellem 21 og 2 i nat. Og så har jeg så ikke mærket noget siden. Men er begyndt at pletblødt lidt mere ikke nok til at hele bind endnu godt nok. Og stadig brunt. 

Tja ja jeg ville også bare ønske at mit mens endelig kom, så vi kunne komme igang igen med pb,  ved bare ikke rigtig om jeg i næste cyklus ska bruge ÆL teste igen... det kan også gå lidt for meget fokus og skal ha sex nu, i den... tænker jeg... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2015

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Tja ja jeg ville også bare ønske at mit mens endelig kom, så vi kunne komme igang igen med pb,  ved bare ikke rigtig om jeg i næste cyklus ska bruge ÆL teste igen... det kan også gå lidt for meget fokus og skal ha sex nu, i den... tænker jeg... 

Jeg DR begyndt at bløde lidt men slet ikke som jeg plejer og stadig lidt brunligt. Ved slet ikke om jeg skal tælle det som mens og det er så træls for hvis heg skal starte op i behandling igen skal jeg starte med medicin på søndag men det kan jeg jo ikke nå så

Anmeld Citér

8. november 2015

Heidi.R.

Hej, 

Hvordan går det med dig idag? Det røde hav er nu ankommet ved mig  lige præcis 2 uger efter forventet mens, hvor træls... så svaret på blodprøven imorgen, kan jo kun være negativ, 

Anmeld Citér

8. november 2015

Anonym trådstarter

Heidi.R. skriver:

Hej, 

Hvordan går det med dig idag? Det røde hav er nu ankommet ved mig  lige præcis 2 uger efter forventet mens, hvor træls... så svaret på blodprøven imorgen, kan jo kun være negativ, 

Jeg er også godt igang med at bløde. Og kan ikke få fat i klinikken så vi kommer nok heller ikke igang med behandling den her gang føler jeg spilder min tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.