Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej hvor mange af jer har oplevet at i ikke kunne teste positiv før i var gået over tid? Er det normalt ? Fik en plet blødning/brunt udflåd for 2 dage siden og siden er der ikke sket mere vi har forsøgt 18 mdr
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej hvor mange af jer har oplevet at i ikke kunne teste positiv før i var gået over tid? Er det normalt ? Fik en plet blødning/brunt udflåd for 2 dage siden og siden er der ikke sket mere vi har forsøgt 18 mdr
Har kunnet teste svagt positiv fra 3+2, så nærmest sort teststreg over tid.
Ved du, hvornår du har ægløsning, og har du regelmæssige cyklusser?
Rockertand skriver: Har kunnet teste svagt positiv fra 3+2, så nærmest sort teststreg over tid. Ved du, hvornår du har ægløsning, og har du regelmæssige cyklusser?
Jeg havde en positiv æl test digital for en måned siden men tegn på æl for 15 dage siden. Altså fertilt udflåd og ømme brystvorter. Så regner med at jeg havde æl for 15 dage siden. Så havde jeg så den lille pletblødning i torsdags og så er der ikke sket mere :/
Med nummer 2 ku jeg ikke teste positiv før vi var et par dage over tid.. På testdagen var testen negativ..
Tøs85 skriver: Med nummer 2 ku jeg ikke teste positiv før vi var et par dage over tid.. På testdagen var testen negativ..
Okay må bare vente og se. Er øm rund omkring på brysterne. Ikke så meget på dutterne mere
Tjaa ved mig , min cyklus har de sidste 2-3 måneder været på 5 uger. Og jeg er nu gået en uge over tid, var ved lægen i fredags ingen positiv test, men heller ikke skyggen af mens, og ikke skyggen af mens symtomer overhovedet, ska li siges jeg døjer med migræne når mens kommer og heller ikke skyggen af det de sidste mange uger... hmm så jeg krydser også endnu...
Heidi.R. skriver: Tjaa ved mig , min cyklus har de sidste 2-3 måneder været på 5 uger. Og jeg er nu gået en uge over tid, var ved lægen i fredags ingen positiv test, men heller ikke skyggen af mens, og ikke skyggen af mens symtomer overhovedet, ska li siges jeg døjer med migræne når mens kommer og heller ikke skyggen af det de sidste mange uger... hmm så jeg krydser også endnu...
Min cyklus har lagt på 32-35 dage siden februar. Nu er jeg på dag 50
Anonym skriver: Min cyklus har lagt på 32-35 dage siden februar. Nu er jeg på dag 50
Og stadig heller ingen positiv test, ??
Men lad os da håbe vi snart begge står med en
Heidi.R. skriver: Og stadig heller ingen positiv test, ?? Men lad os da håbe vi snart begge står med en
Nej :s
ja håber også men tror desværre bare min cyklus er gået i kage
Hvordan går det med dig ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128