Hej alle i søde kvinder
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp - er jeg bare totalt skør, eller er der andet som har det på samme måde som mig.
jeg er kæreste med M og var været det i omkring 5 år nu, så man skulle næsten tro at vi var kommet over vores problemer, meen vi skæntes næsten hver eneste dag
. Det startede enlig med at han altid havde hans mobil i lommen, hvilket jeg bestemt ikke syntes var passende, for i mit hovede betød det jo at der var noget jeg ikke måtte se, jeg konfronterede ham med det, og han blev en smule irriteret, for det var han bare vandt til, men forstod os min bekymring og begyndte så derefter og ligge den pænt fremme, gik os gerne fra den osv, det ha mig lidt mere ro indeni, lige indtil at jeg så begyndte at lægge mærke til at hver gang vi ikke er sammen så er han online på Facebook, og nogle gange når jeg lige kommer ind af døren så logger han af igen, jeg har sagt til ham at det genere mig, men han bliver igen bare hidsig, og mener bestemt ikke at jeg stoler på ham, at jeg kontrollere/stalker ham. Og han vil ikke lave om på de ting han gør..
nu er jeg bare helt forvirret og ved ikke om jeg kan leve med at det skal være så lusket, jeg har helt sikkert et problem med jalousi, men det gør det jo ikke bedre når han gør som han gør.
håber nogle kan hjælpe mig, er jeg bare helt skør og må tage mig sammen, eller burde jeg ikke finde mig i det.
Kan godt forstå han blir irriteret.. Har han gjort noget som gør dig så jaloux?
For mig er det normalt at have mobilen i lommen og at være på facebook når manden ikke er hjemme.. Hvad skal man ellers lave.. Hvad er lusket ved det??
Jeg vil hellere have min mand er på facebook når jeg ikke er hjemme end når jeg er hjemme..
Forstår faktisk slet ikke hvordan du kan blive jaloux over de ting du skriver..