Den dumme telefon..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
11 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej alle i søde kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp - er jeg bare totalt skør, eller er der andet som har det på samme måde som mig.

jeg er kæreste med M og var været det i omkring 5 år nu, så man skulle næsten tro at vi var kommet over vores problemer, meen vi skæntes næsten hver eneste dag. Det startede enlig med at han altid havde hans mobil i lommen, hvilket jeg bestemt ikke syntes var passende, for i mit hovede betød det jo at der var noget jeg ikke måtte se, jeg konfronterede ham med det, og han blev en smule irriteret, for det var han bare vandt til, men forstod os min bekymring og begyndte så derefter og ligge den pænt fremme, gik os gerne fra den osv, det ha mig lidt mere ro indeni, lige indtil at jeg så begyndte at lægge mærke til at hver gang vi ikke er sammen så er han online på Facebook, og nogle gange når jeg lige kommer ind af døren så logger han af igen, jeg har sagt til ham at det genere mig, men han bliver igen bare hidsig, og mener bestemt ikke at jeg stoler på ham, at jeg kontrollere/stalker ham. Og han vil ikke lave om på de ting han gør..

nu er jeg bare helt forvirret og ved ikke om jeg kan leve med at det skal være så lusket, jeg har helt sikkert et problem med jalousi, men det gør det jo ikke bedre når han gør som han gør.

håber nogle kan hjælpe mig, er jeg bare helt skør og må tage mig sammen, eller burde jeg ikke finde mig i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

Goggelogge

Er der en grund til at du er så mistroisk?

min mand har heller ikke sin liggende fremme hele tiden eller viser mig hvad han laver, men man må stole på hinanden..

Anmeld

31. oktober 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hej alle i søde kvinder

Jeg har virkelig brug for jeres hjælp - er jeg bare totalt skør, eller er der andet som har det på samme måde som mig.

jeg er kæreste med M og var været det i omkring 5 år nu, så man skulle næsten tro at vi var kommet over vores problemer, meen vi skæntes næsten hver eneste dag. Det startede enlig med at han altid havde hans mobil i lommen, hvilket jeg bestemt ikke syntes var passende, for i mit hovede betød det jo at der var noget jeg ikke måtte se, jeg konfronterede ham med det, og han blev en smule irriteret, for det var han bare vandt til, men forstod os min bekymring og begyndte så derefter og ligge den pænt fremme, gik os gerne fra den osv, det ha mig lidt mere ro indeni, lige indtil at jeg så begyndte at lægge mærke til at hver gang vi ikke er sammen så er han online på Facebook, og nogle gange når jeg lige kommer ind af døren så logger han af igen, jeg har sagt til ham at det genere mig, men han bliver igen bare hidsig, og mener bestemt ikke at jeg stoler på ham, at jeg kontrollere/stalker ham. Og han vil ikke lave om på de ting han gør..

nu er jeg bare helt forvirret og ved ikke om jeg kan leve med at det skal være så lusket, jeg har helt sikkert et problem med jalousi, men det gør det jo ikke bedre når han gør som han gør.

håber nogle kan hjælpe mig, er jeg bare helt skør og må tage mig sammen, eller burde jeg ikke finde mig i det.

Min kæreste har også altid sin telefon i lommen, det kan jeg ikke se det mærkelige i. Dernæst, så er han vel bare ikke på facebook når du er der fordi han gerne vil være nærværende? Du kan heller ikke være sikker på at han rent faktisk er online på facebook selvom han vises som online. Hvis min telefon er tændt, så viser den mig ofte som online, på trods af at jeg ikke er inde på selve applikationen på telefonen. 

Anmeld

31. oktober 2015

TNBC

Hej alle i søde kvinder

Har du oplevet utroskab/løgne med ham, siden du er nød til at vide hvad han laver på den mobil?

For ellers forstår jeg ikke hvorfor han ikke må have den i lommen, være på facebook, når i ikke er sammen.. Og at han logger af, når du kommer hjem, kan vel betyde at han vil være sammen med dig i stedet for at være på fb, det er vel en god ting.

Du kan ikke leve i et forhold, hvis du ikke stoler på din partner, for det vil ødelægge dig og det vil irritere ham, hvilket det allerede gør, fordi du holder øje med ham..

Anmeld

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Har du oplevet utroskab/løgne med ham, siden du er nød til at vide hvad han laver på den mobil?

For ellers forstår jeg ikke hvorfor han ikke må have den i lommen, være på facebook, når i ikke er sammen.. Og at han logger af, når du kommer hjem, kan vel betyde at han vil være sammen med dig i stedet for at være på fb, det er vel en god ting.

Du kan ikke leve i et forhold, hvis du ikke stoler på din partner, for det vil ødelægge dig og det vil irritere ham, hvilket det allerede gør, fordi du holder øje med ham..

Nej det har jeg ikke, har aldrig oplevet utroskab med ham, har så taget ham

i nogle små løgne, men tror mest af alt, det er fordi jeg er sådan efter ham, at han bliver lidt nervøs for hvad han tør sige, men ikke noget af betydning, til tider forstår jeg os godt hvorfor han syntes det er irriterende at jeg er sådan efter ham. For det må jo tydeligvis være mig der har et problem. Har simpelthen bare svært ved at styrer det oppe i mit hovede

Tusind tak for svar, det har helt sikkert fået nogle tanker igang omkring at jeg må stoppe med det pjat.

Anmeld

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Min kæreste har også altid sin telefon i lommen, det kan jeg ikke se det mærkelige i. Dernæst, så er han vel bare ikke på facebook når du er der fordi han gerne vil være nærværende? Du kan heller ikke være sikker på at han rent faktisk er online på facebook selvom han vises som online. Hvis min telefon er tændt, så viser den mig ofte som online, på trods af at jeg ikke er inde på selve applikationen på telefonen. 

Okay, tusind tak for svar, det er rart at vide, og jeg må simpelthen bare give mig selv et spark bagi, kan enlig godt se det er mig der har et problem. Og ja, han har faktisk selv sagt at grunden til han ikke sidder på Facebook når vi er sammen, er fordi han syntes det er respektløst overfor mig, jeg havde så bare en ide om at man sagtens kunne gøre den slags når vi nu har vært sammen så længe og bor sammen.. Men helt ærligt så havde jeg virkelig brug for at få afvide at det er mig der er galt på den..

Anmeld

31. oktober 2015

TNBC

Nej det har jeg ikke, har aldrig oplevet utroskab med ham, har så taget ham

i nogle små løgne, men tror mest af alt, det er fordi jeg er sådan efter ham, at han bliver lidt nervøs for hvad han tør sige, men ikke noget af betydning, til tider forstår jeg os godt hvorfor han syntes det er irriterende at jeg er sådan efter ham. For det må jo tydeligvis være mig der har et problem. Har simpelthen bare svært ved at styrer det oppe i mit hovede

Tusind tak for svar, det har helt sikkert fået nogle tanker igang omkring at jeg må stoppe med det pjat.

Har du overvejet at snakke med nogen om det?
Det er ikke godt for et forhold at have de tanker, og at du skal gå og tjekke ham hele tiden. Og han skal jo ikke være bange for hvad han siger..

Du er nød til at kunne stole på ham.
Så i skal have en god snak omkring det, og så skal du overveje om der er noget omkring dine bekymringer... Få styr på det.

Anmeld

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Er der en grund til at du er så mistroisk?

min mand har heller ikke sin liggende fremme hele tiden eller viser mig hvad han laver, men man må stole på hinanden..

Nej det er der ingen grund til. Og du har fuldstændig ret, jeg må lærer at stole på ham, ellers mister jeg ham helt sikkert alligevel.

og kan os godt mærke at jeg er ved at blive sindsyg af det. 

Anmeld

31. oktober 2015

Babilooo

Det lyder som et problem i dit hoved... Grænsende til sygelig kontrolleren og jalousi uden grund.

du har på ingen måde krav på at vide hvad han laver - hav tillid ellers dræber du gnisten. Ingen mand ønsker en kvinder der hele tiden tjekker dem. Specielt hvis de aldrig har gjort noget galt.

Min mand har altid sin telefon i lommen og nogle gang med på toalettet. Og er jeg ved siden af snakker han oftes til mig istedet for Facebook på telefonen. Men er jeg lige ude er det da et typisk pauserum hvor fb chekkes. Det gør jeg da også selv ofte.

du mister ham med den tilgang du har. Jeg ville faktisk blive vred hvis min mand havde så lidt tiltro til mig. Du må stole. 

Hvis det tager overhånd så få nogle timer hos en psykolog 

Anmeld

31. oktober 2015

Babilooo

.... Og der er absolut intet lusket ved hans opførsel.

tværtimod synes jeg at du går over en privat grænse som alle har lov til at have. 

Man læser ikke andres SMS'er, breve, fb profil osv. Dette skyldes at der er noget som er privat selvom man er i et parforhold. 

Du vil ikke miste ham - men med det du gør er du godt på vej. Din opførsel gør at du er tættere på det du frygter end du ellers ville være - utroskab, brud osv.

Jeg ville tage en snak og fortælle at du godt er klar over at det er et problem hos dig. Du kan sige du gerne vil arbejde med det, og at han må sige til når/hvis du bliver for meget kontrollerende. Vær ærlig overfor ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.