sidste måned havde jeg en BIO - testede positiv 2 dage før mens-dag, så blev den negativ et par dage efter og jeg gik 14 dage over tid før min krop skilte sig med det. det kan sagtens være en BIO du oplever nu, og et er meget usandsynligt at gå en uge over tid uden at kunne få den mindste positive streg!
Men hey! jeg er lige blevet gravid igen, og så fortryder jeg at jeg spekulerede så meget og hylede mig selv ud af den for bare en måned siden! mit råd: Tag den med ro, glem alle de tests, lad vær med at gå på baby.dk og find på noget andet at lave. på den måde så går tiden hurtigere og du ved det jo sikkert godt alt det her. slå koldt vand i blodet
det er bare lidt svært med, at lade være med, at bruge æl teste osv, for vi har i forvejen ikke så meget sex, så derfor ville jeg i det mindste gerne vide hvornår det er det rigtige tidspunkt, for ellers rammer vi den jo aldrig, 
men kan lægen finde ud af om det nu har været en bio eller ikke???
bio betyder vel bare at man måske har været på vejen til at være gravid, og så har den ikke sat sig fast alligevel??? hvad grunden nu end er....
men ska endelig til lægen igen imorgen og først taget en g-test, hvis den så er negativ, så ska jeg ha taget en blobprøve..... kan de så måske der se om man har haft en bio?? 
men jeg har jo bare aldrig haft en positiv test,,, kan man så stadig ha haft en bio måske??
venlig hilsen den frustrerede...
Anmeld
Citér