Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hey piger. Ved ikke lige on jeg skal blive glad endnu! Er den positiv? Venter min menstruation inden for de næste par dage, så det er jo tidligt at teste.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2015

dukke

Anonym skriver:

Hey piger. Ved ikke lige on jeg skal blive glad endnu! Er den positiv? Venter min menstruation inden for de næste par dage, så det er jo tidligt at teste.

Jeg ville sige den er positiv  

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

tak for svar.. :-)

Anmeld Citér

31. oktober 2015

MomToBe-2017

Hvis der er farve i stregen er den højst sandsynlig positiv - hvis jeg var dig ville jeg tage en igen imorgen og se om den bliver mere tydelig.

krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Det vil jeg gøre :-)

Anmeld Citér

31. oktober 2015

morsiden2014

Hcg fordobler hver anden dag så tag en i over morgen :-)

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Mortil2drenge<3

Ligner min test da jeg blev gravid 3+3  så forsigtig tillykke 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Anonym trådstarter

Jeg håber godt nok den er der! 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Positiv! 

Tillykke  

En streg er en streg... Og der er en streg min veninde testede og fandt ud af hun var gravid med en lige så "utydelig streg". Hun kom så til scanning og var 9+, så du skal ikke bekymre dig om farven. Hendes bebs er 30+ nu, selvom hun lavede en svag test  

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Heidi.R.

Os&lilledig skriver:

Positiv! 

Tillykke  

En streg er en streg... Og der er en streg min veninde testede og fandt ud af hun var gravid med en lige så "utydelig streg". Hun kom så til scanning og var 9+, så du skal ikke bekymre dig om farven. Hendes bebs er 30+ nu, selvom hun lavede en svag test  

Testede hun først positiv 9+? 

Bare nysgerie, for jeg er selv gået en uge ca over tid, var ved lægen og fik lavet en test, men negativ, og venter bare på mit mens ska komme, men samtidig tænker jeg også om der stadig kan være et lille håb for mig, for har bare slet ingen tegn på mens overhovedet. Og måske kan jeg også bare være langsom til at producere hcg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.