Sujan skriver:
det er hvad jeg føler mig som.
I dag skulle der komme nogle og ordne noget med mit kølefryseskab. Jeg skulle så tømme den. Fryseren er ret frosset til, så jeg koger noget vand og stiller ind i en skål. Jeg går så og tømmer køleskabet og gør det rent. Mine børn er i stuen. Den store går på toilet og kalder da hun skal tørres... Pludselig er der er skrig fra køkkenet!!!!! Min 1 årig pige har taget den skål med det varme vand og heldt over sig!!!! Jeg flår tøjet af hende og får hende under bruseren. Får fat i skadestuen, som siger jeg skal blive ved at skylle. Får fat i farmor der tager sig af storesøster og jeg tager så ud på skadestuen med lillesøster.. Der får hun kolde klude på og lagt en forbinding til sidst.
Hun har 2 stk. 2. Grads forbrændinger. En på halsen og en på hagen....
min stakkels stakkels pige. Hvordan kan man som mor være så dum at stille en skål med varmt vand i et hus med en 1 årig. Forstår virkelig ikke, at jeg kunne finde på det... For helvede stakkels barn.
nogen gange går hverdagen bare derudad og så sker der nogle tanke torsker.
jeg har gjort det samme. Heldigvis fik min søn hældt vandet væk fra sig. Men det kunne også være endt som din datter.
husk bare det var ikke en bevist handling og uheld kan ske. Vi er alle kun mennesker.
jeg har siden købt en gl hårtørrer i genbrug og så står jeg med den når jeg afrimer fryser. Det virker fint og går noget hurtigere.
Anmeld
Citér