Verdens værste mor!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2015

amkjaer

Stakkels jer begge - sikke en forskrækkelse men du er bestemt ingen dårlig mor! Uheld sker! 

Jeg har gjort noget værre endda. Havde nogle vinflasker i sådan en indbygget vinreol under ovnen da min ældste var 10mdr. Han havde aldrig rørt dem og selvom jeg viste de skulle væk var det lige det projekt jeg ikke fik gjort. Vi har klinkegulv. Havde ikke set den ene flaske var champagne - under tryk på klinker eksplodere sådan en og et stykke glas fløj op og skar en DYB flænge i hans kind.. nu har han et ar - er er hvad der er. Men det kunne have taget et øje, pulsåre... fortsæt selv. Jeg får helt kvalme når jeg tænker hvad der kunne have sket pga min uansvarlighed. ..

Bare roligt i skal kok klare den. Du er ikke den første til at være et menneske ♡

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2015

Sujan

Carina:-) skriver:

Øv 

Dårlige forældre skader deres børn med vilje

Alm forældre kommer ind imellem til at gøre noget dumt som så har konsekvenser -

Det gør ikke dig til en dårlig mor at du i en tanketorsk ikke tænkte over at hun kunne få fat i vandet. 

Kan godt forstå du er ked af det ,men du skal ikke være så hård ved dig selv 

Tak for de trøstende ord... 

Man er bare hård ved sig selv når det går ud over ens kære små... Håber bare det hurtigt bliver fint igen. Men sikke en omgang. 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Sujan

amkjaer skriver:

Stakkels jer begge - sikke en forskrækkelse men du er bestemt ingen dårlig mor! Uheld sker! 

Jeg har gjort noget værre endda. Havde nogle vinflasker i sådan en indbygget vinreol under ovnen da min ældste var 10mdr. Han havde aldrig rørt dem og selvom jeg viste de skulle væk var det lige det projekt jeg ikke fik gjort. Vi har klinkegulv. Havde ikke set den ene flaske var champagne - under tryk på klinker eksplodere sådan en og et stykke glas fløj op og skar en DYB flænge i hans kind.. nu har han et ar - er er hvad der er. Men det kunne have taget et øje, pulsåre... fortsæt selv. Jeg får helt kvalme når jeg tænker hvad der kunne have sket pga min uansvarlighed. ..

Bare roligt i skal kok klare den. Du er ikke den første til at være et menneske ♡

Puha godt der ikke skete mere med din dreng.. Men ja tankerne flyver og man bliver skræmt af hvor hurtigt tingene kan gå galt! Og man føler sig nemlig uansvarlig! 

Anmeld Citér

31. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Sujan skriver:

det er hvad jeg føler mig som. 

I dag skulle der komme nogle og ordne noget med mit kølefryseskab. Jeg skulle så tømme den. Fryseren er ret frosset til, så jeg koger noget vand og stiller ind i en skål. Jeg går så og tømmer køleskabet og gør det rent.  Mine børn er i stuen. Den store går på toilet og kalder da hun skal tørres... Pludselig er der er skrig fra køkkenet!!!!! Min 1 årig pige har taget den skål med det varme vand og heldt over sig!!!! Jeg flår tøjet af hende og får hende under bruseren. Får fat i skadestuen, som siger jeg skal blive ved at skylle. Får fat i farmor der tager sig af storesøster og jeg tager så ud på skadestuen med lillesøster.. Der får hun kolde klude på og lagt en forbinding til sidst. 

Hun har 2 stk. 2. Grads forbrændinger. En på halsen og en på hagen....

min stakkels stakkels pige. Hvordan kan man som mor være så dum at stille en skål med varmt vand i et hus med en 1 årig. Forstår virkelig ikke, at jeg kunne finde på det... For helvede stakkels barn. 

nogen gange går hverdagen bare derudad og så sker der nogle tanke torsker.

jeg har gjort det samme. Heldigvis fik min søn hældt vandet væk fra sig. Men det kunne også være endt som din datter.

husk bare det var ikke en bevist handling og uheld kan ske. Vi er alle kun mennesker.

jeg har siden købt en gl hårtørrer i genbrug og så står jeg med den når jeg afrimer fryser. Det virker fint og går noget hurtigere.

Anmeld Citér

31. oktober 2015

LLT.

Sujan skriver:

det er hvad jeg føler mig som. 

I dag skulle der komme nogle og ordne noget med mit kølefryseskab. Jeg skulle så tømme den. Fryseren er ret frosset til, så jeg koger noget vand og stiller ind i en skål. Jeg går så og tømmer køleskabet og gør det rent.  Mine børn er i stuen. Den store går på toilet og kalder da hun skal tørres... Pludselig er der er skrig fra køkkenet!!!!! Min 1 årig pige har taget den skål med det varme vand og heldt over sig!!!! Jeg flår tøjet af hende og får hende under bruseren. Får fat i skadestuen, som siger jeg skal blive ved at skylle. Får fat i farmor der tager sig af storesøster og jeg tager så ud på skadestuen med lillesøster.. Der får hun kolde klude på og lagt en forbinding til sidst. 

Hun har 2 stk. 2. Grads forbrændinger. En på halsen og en på hagen....

min stakkels stakkels pige. Hvordan kan man som mor være så dum at stille en skål med varmt vand i et hus med en 1 årig. Forstår virkelig ikke, at jeg kunne finde på det... For helvede stakkels barn. 

Søde ven, uheld sker!! Jeg har også været den "dumme" mor, jeg glemte og ligge ledningen til elkedlen op så min ældste(dengang 8mdr) hev elkedlem som luge havde kogt på gulvet hun fik en 3.grads forbrænding på foden.

Kæmpe knus til dig, giv din barn et kæmpe knus!

Anmeld Citér

31. oktober 2015

Babilooo

Min på to var oppe på bordet med brødkniven og han havde kravlet op på første sal med kæmpe flyverdragt fordi sikkerhedslågen ikke var lukket ordentligt. Her kunne han i princippet have brækket nakken. 

Osv... Børn udfordre os og omgivelserne og der sker fejl for alle mødre. Håber alt det bedste for hende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.