Verdens værste mor!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.454 visninger
15 svar
25 synes godt om
30. oktober 2015

Sujan

det er hvad jeg føler mig som. 

I dag skulle der komme nogle og ordne noget med mit kølefryseskab. Jeg skulle så tømme den. Fryseren er ret frosset til, så jeg koger noget vand og stiller ind i en skål. Jeg går så og tømmer køleskabet og gør det rent.  Mine børn er i stuen. Den store går på toilet og kalder da hun skal tørres... Pludselig er der er skrig fra køkkenet!!!!! Min 1 årig pige har taget den skål med det varme vand og heldt over sig!!!! Jeg flår tøjet af hende og får hende under bruseren. Får fat i skadestuen, som siger jeg skal blive ved at skylle. Får fat i farmor der tager sig af storesøster og jeg tager så ud på skadestuen med lillesøster.. Der får hun kolde klude på og lagt en forbinding til sidst. 

Hun har 2 stk. 2. Grads forbrændinger. En på halsen og en på hagen....

min stakkels stakkels pige. Hvordan kan man som mor være så dum at stille en skål med varmt vand i et hus med en 1 årig. Forstår virkelig ikke, at jeg kunne finde på det... For helvede stakkels barn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2015

nielsen80

Puha sikke noget. Problemet med at være menneske og til tider en smule presset, er, at vi dummer os og får ikke lige tænkt os om, inden vi går på autopilot. Det hjælper ikke slå sig oveni hovedet bagefter, lige nu er du nød til at være der for din pige. Du er ikke en dårlig mor, men en mor der også er et menneske, og derfor har begået en dum fejltagelse.

Jeg ønsker din pige det aller bedste!

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Sujan

nielsen80 skriver:

Puha sikke noget. Problemet med at være menneske og til tider en smule presset, er, at vi dummer os og får ikke lige tænkt os om, inden vi går på autopilot. Det hjælper ikke slå sig oveni hovedet bagefter, lige nu er du nød til at være der for din pige. Du er ikke en dårlig mor, men en mor der også er et menneske, og derfor har begået en dum fejltagelse.

Jeg ønsker din pige det aller bedste!

Tak for dine ord.. De trøster rigtig meget

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Kløver

Det er hvad der sker, og tror vi alke laver flere af sådanne tanketorsk end man tænker over. Du er ikke en dårlig mor, du reagerede og hader var ugeldigt, men du gjorde det jo ikke med vilje

Anmeld Citér

30. oktober 2015

God-mor

Sujan skriver:

I dag skulle der komme nogle og ordne noget med mit kølefryseskab. Jeg skulle så tømme den. Fryseren er ret frosset til, så jeg koger noget vand og stiller ind i en skål. Jeg går så og tømmer køleskabet og gør det rent.  Mine børn er i stuen. Den store går på toilet og kalder da hun skal tørres... Pludselig er der er skrig fra køkkenet!!!!! Min 1 årig pige har taget den skål med det varme vand og heldt over sig!!!! Jeg flår tøjet af hende og får hende under bruseren. Får fat i skadestuen, som siger jeg skal blive ved at skylle. Får fat i farmor der tager sig af storesøster og jeg tager så ud på skadestuen med lillesøster.. Der får hun kolde klude på og lagt en forbinding til sidst. 

min stakkels stakkels pige. Hvordan kan man som mor være så dum at stille en skål med varmt vand i et hus med en 1 årig. Forstår virkelig ikke, at jeg kunne finde på det... For helvede stakkels barn. 

Det er hvad der kan ske. En tanketorsk der kan ske for os allesammen God bedring til din lille pige 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Loa

Du er bestemt ikke en dårlig mor! Det er hvad der sker, og det er en tanketorsk. Det kan ske for den bedste 

Rigtig god bedring til hende, lille pus.. 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Tøs85

Sujan skriver:

Det er så uheldigt men det gør dig ikke til en dårlig mor.. Synd at det skulle ske for jer 

Det sker nok ikke en anden gang, men tøjet må ikke flås af men ind i bruseren med barnet med det hele på.. 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Carina:-)

Øv 

Dårlige forældre skader deres børn med vilje

Alm forældre kommer ind imellem til at gøre noget dumt som så har konsekvenser -

Det gør ikke dig til en dårlig mor at du i en tanketorsk ikke tænkte over at hun kunne få fat i vandet. 

Kan godt forstå du er ked af det ,men du skal ikke være så hård ved dig selv 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er hva der ka ske, når man har nok at se til!

Heldigvis hele små børn hurtigt og fint!

Da jeg var ca 3 år kom jeg til at hælde kogende kartoffelvand ned over mig og fik 2-3 grads forbrændinger på en arm og noget af brystkassen. Har ingen ar eller men fra det, men nu over 30 år efter, ka min mor stadig få dårlig samvitighed over det, fordi de var kommet til at komme det kogende vand i den skål, hor der ALTID var flødeskum. Vh stine

Anmeld Citér

30. oktober 2015

"Anarkisten"

Puha...stakkels lille ven og stakkels mor. Rigtig god bedring til din lille pige. 

Du er bestemt ikke en dårlig mor.....det kan ske for selv den bedste 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.