Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nielsen80 skriver: Tillykke med dit vægttab! Jeg krydser for at første gang ivf er LIGE det, der skal til.
Tillykke med dit vægttab!
Jeg krydser for at første gang ivf er LIGE det, der skal til.
Tusind tak
Ja første forsøg ville da ikke gøre noget
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe stort tillykke - hvor er du bare sej! Nu skal der bare krydses alt hvad der krydses kan - det fortjener I
Har fulgt dig på sidelinjen. Stort tillykke med det hele. Du fortjener det. Du skal vide at jeg synes du er mega sej. Xx
Spirrevip skriver: Kæmpe stort tillykke - hvor er du bare sej! Nu skal der bare krydses alt hvad der krydses kan - det fortjener I
Åh tusind tusind tak
Yoggibear skriver: Har fulgt dig på sidelinjen. Stort tillykke med det hele. Du fortjener det. Du skal vide at jeg synes du er mega sej. Xx
Mange tusind tak
grinny skriver: For det er sørme det jeg har lyst til... Var på Riget til infomøde om IVF og efter foredraget synes min søde mand at vi lige skulle høre om vi kunne melde os til selvom jeg stadig mangler max 1 kg, også fordi de jo lukker ned i julen. Det viser sig at sidste tilmeldning er 4/12 og da jeg bløder nu og med en cyklus på 28 dage, kan vi jo godt regne frem til at det er før den 4/12. Skulle der mangle et par 100 gram gør det ikke noget, fordi det har været så stort et vægttab og jeg har vist at jeg kan og vil. Så piger - vi starter med første forsøg sidst i november LIGE OM LIDT DE DAMER
For det er sørme det jeg har lyst til...
Var på Riget til infomøde om IVF og efter foredraget synes min søde mand at vi lige skulle høre om vi kunne melde os til selvom jeg stadig mangler max 1 kg, også fordi de jo lukker ned i julen.
Det viser sig at sidste tilmeldning er 4/12 og da jeg bløder nu og med en cyklus på 28 dage, kan vi jo godt regne frem til at det er før den 4/12.
Skulle der mangle et par 100 gram gør det ikke noget, fordi det har været så stort et vægttab og jeg har vist at jeg kan og vil.
Så piger - vi starter med første forsøg sidst i november
LIGE OM LIDT DE DAMER
Fuldstændigt fantastisk.
Stort tillykke!!!
Jeg har fuldt med i et stykke tid på sidelinjen
kæmpe tillykke med vægttabet.
Og må 2016 være lykken for alle dem der kæmper et brag af en kamp for en lille baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128