Må jeg danse en dans?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
16 svar
74 synes godt om
30. oktober 2015

grinny

For det er sørme det jeg har lyst til... 

Var på Riget til infomøde om IVF og efter foredraget synes min søde mand at vi lige skulle høre om vi kunne melde os til selvom jeg stadig mangler max 1 kg, også fordi de jo lukker ned i julen.

Det viser sig at sidste tilmeldning er 4/12 og da jeg bløder nu og med en cyklus på 28 dage, kan vi jo godt regne frem til at det er før den 4/12.

Skulle der mangle et par 100 gram gør det ikke noget, fordi det har været så stort et vægttab og jeg har vist at jeg kan og vil.

Så piger - vi starter med første forsøg sidst i november  

LIGE OM LIDT DE DAMER 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2015

naj88

Hvor et det spændende. Jeg sender al den karma jeg kan efter jer i håbet om at I får jer en lille spire! 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

grinny

naj88 skriver:

Hvor et det spændende. Jeg sender al den karma jeg kan efter jer i håbet om at I får jer en lille spire! 

Tusind tusind tak 

Har brug for al den karma, graviditetsstøv og tonsvis af krydsede fingre vi overhovedet kan få 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

ønskebørn74

grinny skriver:

For det er sørme det jeg har lyst til... 

Var på Riget til infomøde om IVF og efter foredraget synes min søde mand at vi lige skulle høre om vi kunne melde os til selvom jeg stadig mangler max 1 kg, også fordi de jo lukker ned i julen.

Det viser sig at sidste tilmeldning er 4/12 og da jeg bløder nu og med en cyklus på 28 dage, kan vi jo godt regne frem til at det er før den 4/12.

Skulle der mangle et par 100 gram gør det ikke noget, fordi det har været så stort et vægttab og jeg har vist at jeg kan og vil.

Så piger - vi starter med første forsøg sidst i november  

LIGE OM LIDT DE DAMER 

Fantastisk!!! 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Carina:-)

Håber så meget at nu er det nu  Du har ihvertfald gjort dit for at det skal lykkes 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

grinny

ønskebørn74 skriver:

Fantastisk!!! 

Ja helt vildt 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

grinny

Carina:-) skriver:

Håber så meget at nu er det nu  Du har ihvertfald gjort dit for at det skal lykkes 

Ja synes selv jeg har kæmpet al hvad jeg kunne, så vi håber også en 2016 bringer en baby til os 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

Sprit25

I fortjener det nu! Så det må være jer snart. 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

grinny

Sprit25 skriver:

I fortjener det nu! Så det må være jer snart. 

Vi håber og krydser i hvert fald, men bare det at vi kan komme igang er et kæmpe skridt 

Anmeld Citér

30. oktober 2015

nielsen80

Tillykke med dit vægttab! 

Jeg krydser for at første gang ivf er LIGE det, der skal til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.