Vil starte blog om indretning, ville du læse den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2015

Lotus86

Er rigtig dårlig til at få læst blogs, men ville bestemt gerne følge dig hvis du oprettede en Instagram profil

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

NGV

nullermand15 skriver:

Ja det ville jeg. Vi skal flytte om 2 mdr så ville elske at få nye ideer ISÆR hvis du bruger Instagram. Det bruger jeg dagligt

1000 tak for svar! Ja jeg vil overveje at gøre det over Instagram

Anmeld Citér

28. oktober 2015

NGV

Lotus86 skriver:

Er rigtig dårlig til at få læst blogs, men ville bestemt gerne følge dig hvis du oprettede en Instagram profil

Tak skal du have!

Anmeld Citér

29. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg ville følge dig via Instagram  men får ikke læst blogs.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Abracadabra

Er pinterest-fan, læser nærmest aldrig blogs. Gå på pinterest, for det ser da vildt flot ud! 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

sne190810

Altså jeg ville! 

Jeg er også en dør til al indretning, så æder det råt, det som virker overskueligt, flot og godt forklaret. 

Evt lave en instagram profil, hvor man kan få et indblik hvad/hvordan og så en blog du henviser til på din instagram/pinterest hvor der er nærmere forklaring og flere billeder osv.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

tribk

Anemones mor skriver:

Hej alle!

Jeg overvejer at starte en blog om indretning mm., da det simpelthen er det jeg elsker allermest i hele verden (Udover min mand og børn self). Jeg laver jævnligt om herhjemme, og har mange DIY projekter.

For at give et eksempel, har børneværelset lige fået sig en tur (jeg er ikke helt færdig, men stort set). Jeg har vedlagt billeder!

Jeg overvejer det stadigvæk, da jeg ikke har en ide om hvordan man lige griber det an

Men! Ud fra mine billeder: Ville du læse min blog om indretning?

Jeg har stemt ja :-) Og jeg interesserer mig virkelig ikke for indretning, men kan rigtig godt lide DIY projekter. Og jeg er HELT VILD med det der senge-hus-halløj. Det er bare helt vildt fedt og ser så hyggeligt ud

Så hvis der er gode og overskuelige DIY ting, man selv kan (forestille sig at) lave, så følger jeg med

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Whatsername

Jeg har stemt nej, da jeg aldrig får læst blogs. Til gengæld er jeg en del på Instagram, så der er større sandsynlighed for at jeg ville følge med der. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.