Vil starte blog om indretning, ville du læse den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du læse min blog?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

718 visninger
17 svar
2 synes godt om
28. oktober 2015

NGV

Hej alle!

Jeg overvejer at starte en blog om indretning mm., da det simpelthen er det jeg elsker allermest i hele verden (Udover min mand og børn self). Jeg laver jævnligt om herhjemme, og har mange DIY projekter.

For at give et eksempel, har børneværelset lige fået sig en tur (jeg er ikke helt færdig, men stort set). Jeg har vedlagt billeder!

Jeg overvejer det stadigvæk, da jeg ikke har en ide om hvordan man lige griber det an

Men! Ud fra mine billeder: Ville du læse min blog om indretning?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2015

modesty

Jeg har stemt nej, men det er fordi jeg generelt ikke læser blogs medmindre det omhandler kultur, politik eller deslige. Det er et fint værelse. 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

NGV

modesty skriver:

Jeg har stemt nej, men det er fordi jeg generelt ikke læser blogs medmindre det omhandler kultur, politik eller deslige. Det er et fint værelse. 

Det er forståeligt, man skal selvfølgelig interessere sig for indretning for at ville at læse den

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Smil

Profilbillede for Smil
Anemones mor skriver:

Hej alle!

Jeg overvejer at starte en blog om indretning mm., da det simpelthen er det jeg elsker allermest i hele verden (Udover min mand og børn self). Jeg laver jævnligt om herhjemme, og har mange DIY projekter.

For at give et eksempel, har børneværelset lige fået sig en tur (jeg er ikke helt færdig, men stort set). Jeg har vedlagt billeder!

Jeg overvejer det stadigvæk, da jeg ikke har en ide om hvordan man lige griber det an

Men! Ud fra mine billeder: Ville du læse min blog om indretning?

Hvad med at starte med at "blogge" via Instagram og på den måde få samlet følgere... Så kan du jo efterfølgende oprette en blog 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

NGV

Smil skriver:

Hvad med at starte med at "blogge" via Instagram og på den måde få samlet følgere... Så kan du jo efterfølgende oprette en blog 

Jo det var en god ide

Anmeld Citér

28. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg har stemt nej - ikke fordi det ikke er virkelig fint det du laver - men blot fordi indretning som sådan ikke optager mig særlig meget :-) 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

lineog4

Fint værelse. Men skulle jeg følge en blog om indretning så ville det formodentlig være en hvor der var fokus på gør det selv projekter og DIY. For det er det jeg har brug for og så er det jo skønt hvis det er ideer til hvordan det kunne placeres og sammen med hvad. Men "bare" om indretning ville jeg ikke følge. Men derudover er pinterest min inspirationskilde og ikke en speciel blog

Anmeld Citér

28. oktober 2015

NGV

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg har stemt nej - ikke fordi det ikke er virkelig fint det du laver - men blot fordi indretning som sådan ikke optager mig særlig meget :-) 

Okay tak for svar

Anmeld Citér

28. oktober 2015

NGV

lineog4 skriver:

Fint værelse. Men skulle jeg følge en blog om indretning så ville det formodentlig være en hvor der var fokus på gør det selv projekter og DIY. For det er det jeg har brug for og så er det jo skønt hvis det er ideer til hvordan det kunne placeres og sammen med hvad. Men "bare" om indretning ville jeg ikke følge. Men derudover er pinterest min inspirationskilde og ikke en speciel blog

Tak for svar Det er også meningen, at der skal være fokus på DIY projekter. Sengen (huset) er fx et DIY projekt.

Pinterest er også smart

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Kærlighediminmave

Ja det ville jeg. Vi skal flytte om 2 mdr så ville elske at få nye ideer ISÆR hvis du bruger Instagram. Det bruger jeg dagligt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.