Sterilision af hunkat. Pris??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Synes da du skal give dem til kattens værn, når de er gl nok til at komme fra deres mor, de skal da ikke aflives....

Skal man være 100% på at ens hunkat ikke får killinger, så må man jo betale prisen for at få den sterilisteret.

vil lige sige at dyrenes beskyttelse tager 500 kr. pr. kat de skal modtage!
så det kan godt blive ret omkostningsfuldt, selvom jeg er FULDSTÆNDIG enig med dig i at de killinger bestemt ikke skal aflives!!!!!

Kloster: Sæt dem på dba så snart du ved hvornår de kan komme væk hjemmefra, så skal du nok komme af med dem og så få de katte steriliseret i en fart... det er jo pengene værd i længden..

knus Caroline, som selv har 5 dejlige killinger for tiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2009

Tina2

Caroline86 skriver:

vil lige sige at dyrenes beskyttelse tager 500 kr. pr. kat de skal modtage!
så det kan godt blive ret omkostningsfuldt, selvom jeg er FULDSTÆNDIG enig med dig i at de killinger bestemt ikke skal aflives!!!!!

Kloster: Sæt dem på dba så snart du ved hvornår de kan komme væk hjemmefra, så skal du nok komme af med dem og så få de katte steriliseret i en fart... det er jo pengene værd i længden..

knus Caroline, som selv har 5 dejlige killinger for tiden..

Jeg ved ikke hvad Kattens værn tager for at modtage katte, men det kan man jo ringe og høre dem om.
Jeg ved at hvis de modtager katte fra folk, hvor den fx er kommet til dem og ikke vil gå igen- altså at det ikke er deres egen, så tager de dem gratis.......

Anmeld

20. september 2009

FrkT

Vi gav 1500 for at få vores steriliseret og lavet kejsersnit på hende (hun havde en død killing i maven, hun ikke kunne komme af med). Tror det bedste du kan gøre er at ringe til alle dyrlæger i dit område, og så få deres priser, så kan du jo se hvor det er billigst.

Anmeld

20. september 2009

Lillefe

Nu ved jeg ikke helt hvad det koster ofr en hunkat. men Jeg ved at hvis du tager ned på landet så har de sådan en dyrelægeskole eller hvad det hedder...har lige pt glemt navnet.. men det er det billigere end hos dyrelægen. Tror jeg midnes at han kunne blive kastreret og øre tatoveret for 700 kr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.