Sterilision af hunkat. Pris??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. september 2009

Kloster

Hej.

Jeg har 2 hunkatte. De får begge p-piller. En pille om ugen, som de skal have.
Men den "gamle" hunkat er fandeme gravid igen. Det er 2. gang hun er blevet det på p-piller!!!!
Vil så gerne have dem begge steriliseret, men det er vist ret dyrt. Men hvad præsis koster det??
Gider fandeme ikke have, hun skal have killinger igen. Men kan man godt aflive dem lige efter fødslen? Altså dem alle sammen, så hun slat ikke beholder nogle?
Hvad hulen gør jeg???
Møg kat!!!

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

SHERO

koster ca 1000-1200 kr pr kat... :-) Så er ikke så slemt... :-) plejer også gerne at være inkl. øremærkning...

Ang. at aflive så synes jeg bestemt ikke du skal aflive dem alle sammen, så blir morkatten bare helt skør... behold 1 eller 2 killinger, alt andet er dyreplagening...

Anmeld

20. september 2009

Tina2

Vi har jo fået kat nummer to som er en hunkat. Hun skal til dyrlægen og ha hele baduljen med sterilisation, øremærkning, vaccination osv.

Jeg ringede flere steder hen, men det er billigst her i Vester Hassing, der koster det hele 1550 kr.

Flere af de andre steder i Aalborg og Nørresundby kostede sterilisationen alene 1450 kr.......

Anmeld

20. september 2009

grinbidderen

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har 2 hunkatte. De får begge p-piller. En pille om ugen, som de skal have.
Men den "gamle" hunkat er fandeme gravid igen. Det er 2. gang hun er blevet det på p-piller!!!!
Vil så gerne have dem begge steriliseret, men det er vist ret dyrt. Men hvad præsis koster det??
Gider fandeme ikke have, hun skal have killinger igen. Men kan man godt aflive dem lige efter fødslen? Altså dem alle sammen, så hun slat ikke beholder nogle?
Hvad hulen gør jeg???
Møg kat!!!

Kloster

ej du kan da ikke aflive dem, så må du da gå til et kattehjem med dem eller forære dem til nogen der gerne vil have kat, det er dyremishandlig at aflive dem, det er jo noget som du bure have tænkt over inden du fik kat at hvis de ikke er stilliseret så blir de gravide også må man tage det som det er, du får vel heller ikke bare abort hvis du blev gravid, undskyld jeg skriver sådan man syntes ik det er pænt at aflive nogen...... min mening.

Anmeld

20. september 2009

Tina2

grinbidderen skriver:

ej du kan da ikke aflive dem, så må du da gå til et kattehjem med dem eller forære dem til nogen der gerne vil have kat, det er dyremishandlig at aflive dem, det er jo noget som du bure have tænkt over inden du fik kat at hvis de ikke er stilliseret så blir de gravide også må man tage det som det er, du får vel heller ikke bare abort hvis du blev gravid, undskyld jeg skriver sådan man syntes ik det er pænt at aflive nogen...... min mening.

Synes da du skal give dem til kattens værn, når de er gl nok til at komme fra deres mor, de skal da ikke aflives....

Skal man være 100% på at ens hunkat ikke får killinger, så må man jo betale prisen for at få den sterilisteret.

Anmeld

20. september 2009

grinbidderen

Tina2 skriver:

Synes da du skal give dem til kattens værn, når de er gl nok til at komme fra deres mor, de skal da ikke aflives....

Skal man være 100% på at ens hunkat ikke får killinger, så må man jo betale prisen for at få den sterilisteret.

HELT ENING........

Anmeld

20. september 2009

Janep

i tyskland koster det kun 600 kr

Anmeld

20. september 2009

LineD

Jeg gav 1500 kr for sterilisation af vores kat, hvor de fjernede livmoder og det hele, da der var "fostre" i , eller hvad man siger, ellers skulle hun vente til hun havde fået dem, men da det stadig var små fostre kunne de fjerne det hele uden katten led under det...

Håber du finder en løsning

Anmeld

20. september 2009

Muffinmus

tja, vi gav vist 1100 kr for det..
Og når man har et dyr må man jo behandle det godt og passe på det:-)
Og som de andre skriver, du kan godt få hende steriliseret nu mens hun er gravid, men vent hellere til killingerne er store nok og så giv dem væk..

Anmeld

20. september 2009

4kløver

Janep skriver:

i tyskland koster det kun 600 kr

Har du adr til den dyrlæge??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.