Anonym skriver:
Ej tillykke med det. Jeg tvivler lidt på om den er der for mig. Jeg har ikke rigtig tegn på noget. Hvad du symptomer og hvor følt du der var noget. Fik du ægløsning sprøjte? 
Tak
Jeg havde masser af symptomer, men netop fordi jeg fik Ovitrelle, troede jeg ikke rigtigt på det, før jeg hen mod testdag godt kunne se, at symptomerne var tiltagende, ikke aftagende.
Jeg lagde hårdt ud med at blive smittet med en forkølelse, som startede to dage efter inseminationen, og fortsatte i 14 dage (jeg fik at vide, at det var et godt tegn at den ikke ville gå væk, da immunforsvaret er nedsat når man er gravid).
Omkring en uge efter insemination begyndte mens-smerter så småt, noget som jeg stort set kun har, når jeg faktisk har mens, eller når mens kommer inden for få timer.
Brysterne blev pænt ømme ret hurtigt, men det gør de altid efter ÆL for mig. Men ca. en uges tid efter insemination, blev brystvorterne også enormt følsomme, og helt hindbærfarvede (nærmest blålige), og brysterne blev større og stenhårde.
Normalt pletbløder jeg ca. fem dage før mens, men pletblødningen kom aldrig..
Omkring testdag var jeg så konstant udmattet, og havde stadig mens-smerter uden blod, og stenhårde bryster, at jeg faktisk ikke var ret meget i tvivl længere. Og ja, sørme så .. 4+1 testede jeg bragende positivt - test-stregen var synlig inden urinen overhovedet nåede op til kontrol-stregen, så der var stor lykke i det lille hjem 
Kvalmen meldte sig heldigvis først senere, omkring uge 6+. Indtil da var jeg bare træt og svimmel.
Men husk nu, uanset hvad, at vi alle er forskellige. Jeg havde masser af symptomer, men der findes også mange, der slet intet mærker. Så husk at teste, hvis du ikke får mens. Så krydser jeg alle fingre og tæer for dig herfra!