Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen som.blev gravide i første IUI-H. Blev insemineret mandag med to finde æg og 42 milioner sædceller. Og hvad er jeres historie ?
Knus
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Nogen som.blev gravide i første IUI-H. Blev insemineret mandag med to finde æg og 42 milioner sædceller. Og hvad er jeres historie ? Knus
Jeg er blevet ins. Med over 100 mill hver kan men der er desværre ikke sket noget endnu, venter på mit 4 forsøg nu
Min mand og jeg var igennem 4 IUI-H uden held.. Alle gangene har der været mellem 2-3 æg og mellem 4-14 millioner sædceller, men stadig uden graviditet. Vi har så efterfølgende fundet ud af at sædcellerne er for sløve, så nu er vi videre med ICSI...
Jeg krydser fingre for at lykkes for jer
Husk det er follikler der ses på skanningen, der er ikke nødvendigvis æg i alle.
Okay. Øv øv. Hvor mange folliker havde i? Havde 4 men to store.
esioul skriver: Husk det er follikler der ses på skanningen, der er ikke nødvendigvis æg i alle.
Nej. Det ved jeg fik formuleret mig forkert. Har du været igennem IUI-H
Anonym skriver: Nej. Det ved jeg fik formuleret mig forkert. Har du været igennem IUI-H
Det er helt ok. mange forveksler det bare
Ja, det har jeg. Men det var ikke lykkens vej.
Anonym skriver: Okay. Øv øv. Hvor mange folliker havde i? Havde 4 men to store.
Jeg havde 3 follikler de første 3. gange på ca. 18-22 mm. Den 4. gang havde jeg 4 follikler, så det ene måtte punkteres Av Av....
Vores historie er en af de få succes-historier, hvor IUI lykkedes første gang. Jeg er 21+5 nu, og mærker min lille pige hver dag
Jeg havde to æg, og blev insemineret med 100 mill. celler.
Chellie skriver: Vores historie er en af de få succes-historier, hvor IUI lykkedes første gang. Jeg er 21+5 nu, og mærker min lille pige hver dag Jeg havde to æg, og blev insemineret med 100 mill. celler.
Ej tillykke med det. Jeg tvivler lidt på om den er der for mig. Jeg har ikke rigtig tegn på noget. Hvad du symptomer og hvor følt du der var noget. Fik du ægløsning sprøjte?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128