At snyde sig til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2015

Benjamins'mor

Nej, kunne jeg aldrig drømme om. 

Og hvis folk gør det, og de efterfølgende bliver enlige, så er det udelukkende deres egen skyld! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

delvist har jeg.

vi havde talt om at få barn i et par måneder. Og en dag i fuldskab hvor vi begge havde lyst sagde jeg til kærsten at kondom ikke var nødvendig da der ikke var nogen risiko den tid på md. Var få dage efter mens.

og ja det endte så med vores søn.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

NEJ 

og aldrig om jeg nogensinde ville kunne finde på det. Jeg kan slet ikk sætte ord på hvor frygtelig, respektløst,umodent, ingen hjerne har. Ja jeg ved sku ikk har virkelig intet ord for det. 

Men jeg kendte engang en desvære som jeg er 99% at personen har gjort det mod faren til hendes søn. Og nok den grund han gik fra hende. 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nej det har jeg ikke, men jeg er blevet beskyldt for det.

Jeg blev gravid på p-piller, selvom jeg tog dem præcis som de skulle.  Da jeg fortalte min daværende kæreste at jeg altså var blevet gravid kom han efter et par dage og spurgte om jeg nu også havde taget dem. Eller om jeg havde "glemt" et par stykker af dem måske...

Hans mor var lidt mere direkte og sagde "Har du overhovedet tage de piller, eller lod du dem bare ligge i pakken?". Vel og mærke efter at både hun og manden havde sagt at et barn selvfølgelig var velkommen, selvom det ikke var planlagt.

Jeg tror i virkeligheden aldrig rigtig at min kæreste troede helt på mig. I hvert fald følte jeg at jeg skulle kæmpe for hans opmærksomhed, og for opmærksomhed/kærlig til vores barn, særligt i starten. Det (og andre ting) kostede vores forhold. Nu er han dog en i grunden kærlig far, og han vil rigtig gerne vores datter, selvom vi af og til bliver vrede, og jeg synes han nogle gange har nogle mærkelige prioriteringer.

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Anonym

Har ikke gjort det med vilje.

Vi var enige om, at vi ville have nummer to. Vi var enige om, at det godt kunne ske nu. Så da dropper vi preventionen. Der går så lige et par måneder uden, at vi snakker om det eller noget sker. Så er jeg gravid.

Han blev rasende. Han hævdede, at han aldeles ikke ville have en nr to nu. Måske om 6-12 måneder. Jeg ved oprigtig ikke, hvad som skete. Vi havde jo snakket, vi havde jo taget et valg, men det virkede som om han virkelig ikke huskede det og følte sig snyt. Han krævede, at jeg skulle tage abort - men det kunne jeg ikke. Ikke med den begrundelse. Vi havde begge arbejde, vi ville jo begge have en nr to på et tidspunkt, og jeg kunne ikke fjerne et barn lavet i god tro fordi det ville passe manden bedre om nogen måneder. Så vi fik ham og manden elsker ham højt og er stolt af alt han gør i dag. Men det var ikke en god start.

Anmeld Citér

28. oktober 2015

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej de damer.

Er der nogensinde nogle af jer der har snydt en partner til at opnå en graviditet ? 

Hvad er/var begrundelsen og fik det nogle konsekvenser ? 

Fortæl

Nej og det ville være umuligt her.. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Nej det har jeg ikke, men jeg er blevet beskyldt for det.

Jeg blev gravid på p-piller, selvom jeg tog dem præcis som de skulle.  Da jeg fortalte min daværende kæreste at jeg altså var blevet gravid kom han efter et par dage og spurgte om jeg nu også havde taget dem. Eller om jeg havde "glemt" et par stykker af dem måske...

Hans mor var lidt mere direkte og sagde "Har du overhovedet tage de piller, eller lod du dem bare ligge i pakken?". Vel og mærke efter at både hun og manden havde sagt at et barn selvfølgelig var velkommen, selvom det ikke var planlagt.

Jeg tror i virkeligheden aldrig rigtig at min kæreste troede helt på mig. I hvert fald følte jeg at jeg skulle kæmpe for hans opmærksomhed, og for opmærksomhed/kærlig til vores barn, særligt i starten. Det (og andre ting) kostede vores forhold. Nu er han dog en i grunden kærlig far, og han vil rigtig gerne vores datter, selvom vi af og til bliver vrede, og jeg synes han nogle gange har nogle mærkelige prioriteringer.

Det må virkelig have været en ubehagelig og hård situation at være i.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

morsiden2014

Anonym skriver:

Hej de damer.

Er der nogensinde nogle af jer der har snydt en partner til at opnå en graviditet ? 

Hvad er/var begrundelsen og fik det nogle konsekvenser ? 

Fortæl

Ved Gud nej da, håber jeg ikke der er nogen som helst der kunne finde på 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Whatsername

Nej da! Det er synd for barnet, synd for faren og i sidste ende også synd for moren. Jeg har svært ved at forestille mig en situation, hvor det ville ende godt.

Anmeld Citér

5. november 2015

Anonym

Jeg kunne aldrig finde på at snyde mig til en graviditet! Der forstår jeg virkelig ikke at man gør.. Det er synd for barnet og faren til det! 

Men min svigermors veninde har gjort det. Ved at fake at hun slugte hans sæd, for derefter at spytte det ud i en kop og selv sprøjte det op i sig med engangssprøjte.. Jeg troede virkelig at det var løgn da jeg hørte den historie.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.