At snyde sig til graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du nogensinde snydt dig til en graviditet.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.959 visninger
21 svar
43 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej de damer.

Er der nogensinde nogle af jer der har snydt en partner til at opnå en graviditet ? 

Hvad er/var begrundelsen og fik det nogle konsekvenser ? 

Fortæl

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

Loa

Anonym skriver:

Hej de damer.

Er der nogensinde nogle af jer der har snydt en partner til at opnå en graviditet ? 

Fortæl

Nej :O

Er da uhøre dårlig stil og sindssygt umenneskeligt, så håber jeg ikke ret mange har!

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Fremad

NEJ!!!!

Og snyder man sig til en eller prøve så burde man seriøst overveje om man overhovedet er moden og ansvarsfuld nok til at tag ansvar for et barn......

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Dididiva

Jeg har en ven som har prøvet det. Hans ex ville ikke have han gik fra hende og så smed hun P-pillerne i smug. Han slog op med hende og så smed hun bomben. Han valgte at blive ved hende for barnets skyld. Det gik meget ud over deres datter som er meget bagud. Hun lærte først at snakke da hun var 4 år for hendes mor gad hende overhovedet ikke. Det er et barn der ikke er lavet på kærlighed men udelukket for at holde på en mand. Meget sørgeligt.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Dididiva skriver:

Jeg har en ven som har prøvet det. Hans ex ville ikke have han gik fra hende og så smed hun P-pillerne i smug. Han slog op med hende og så smed hun bomben. Han valgte at blive ved hende for barnets skyld. Det gik meget ud over deres datter som er meget bagud. Hun lærte først at snakke da hun var 4 år for hendes mor gad hende overhovedet ikke. Det er et barn der ikke er lavet på kærlighed men udelukket for at holde på en mand. Meget sørgeligt.

Hvor synd for pigen at moderen valgte at få hende, når hun alligevel ikke gad hende.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej de damer.

Fortæl

Jeg har ikke. Har stemt nej. 

Men jeg ved at min fætters kæreste gjorde. Hun pillede sin p stav ud selv og sagde intet i håb om at opnå graviditet.

Det har haft den konsekvens at de nu har et barn hun var 17 eller 18 da hun fødte(kan ikke huske det præcist). Han var i starten af tyverne. hun har senere indrømmet at det var for tidligt at blive forældre. 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

CH2012

Nej...Og jeg synes det er meget unfair at ty til de midler, så at sige. Synes ikk man kan være det bekendt. Man kan meget vel være uenig i et forhold om hvornår man skal have børn, men det burde være noget man kunne snakke om. For det gør man i et forhold - ud fra min holdning. Hvis ikk man er enig, må man finde ud af tingene derfra. Og bliver man aldrig enig, skal man måske overveje om man vil blive i forholdet.

Og synes bestemt ikk at det er en gyldig årsag til at holde på sin partner...

Anmeld Citér

27. oktober 2015

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej de damer.

Fortæl

Nej det har jeg ikke .. jeg syntes det er et af de største tillidsbrud man kan lave .. :( Jeg snakkede på et tidspunkt med en bekendt hvor jeg fortalte at jeg på et punkt gerne ville have en nr 3 men jeg viste at det ville manden ikke. Så jeg har accepteret det og nyder hvor hun i ramme alvor spørger mig om hvorfor jeg ikke bare snyder mig til nr 3 .. for mine p-piller kunne jo svigte .. Men ALDRIG om det var noget jeg ville gøre .. så kunne jeg lige så godt forlade manden og finde en der ville lave en unge på mig .. 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

CutieKiwi

Nej og jeg forstår overhovedet ikke dem der er så egoistiske at de gør det. Der skal to til tango. Også beslutningen om et barn. Hvis hun tager r*ven på ham og han ikke på nogen måde er indstillet på at skulle have børn, så burde juridisk abort være muligt fra hans side af.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej de damer.

Fortæl

Jeg synes det er noget af det usleste man kan gøre. Jeg kender til 4 kvinder der har gjort det. 2 af tilfældene endte med abort fordi manden sagde at han ville gå fra hende ellers (i det ene tilfælde gik han fra hende alligevel, i det andet tilfælde har de nu 3 børn sammen - lavet på ærlig vis). 2 af tilfældene endte med skilsmisse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.