Vi forstår ikke hinanden mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.732 visninger
12 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Min mand, gennem 7 år og som jeg har 2 børn med. Vi forstår ikke hinanden , taler ikke samme sprog, altså når jeg snakker i øst svare han vest, sådan har det været ca. 1 år nu. Vi kan bare ikke finde ud af at snakke sammen, diskutere eller noget. Det resultere i, at jeg bare holde min mund , jeg spørger ikke , snakker ikke med ham medmindre det er noget der omhandler børnene . Vi er intime x ca 2 ugentligt men det er bare SF pligt - ikke andet for mig i hvertfald, jeg synes ikke jeg har følelser for ham mere. Det 2 gange vi er intime har jeg det utrolig dårlig efter, fordi jeg bare føler  jeg er tvunget til det, at jeg skal. Græder mig selv i søvn. Er dette ægteskab værd at bruge krafter på? Anonym svare tillad 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

Loa

Øv det lyder ikke rart - og nej det er bestemt ikke sådan det skal være.

Har i prøvet at snakke om det? Er der andet i forholdet der halter? Hvis det "kun" er det, ville jeg helt klart ikke give op, for det lyder som noget der kunne løses.. Måske er i bare kommet ind i en dårlig rutine...

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min mand, gennem 7 år og som jeg har 2 børn med. Vi forstår ikke hinanden , taler ikke samme sprog, altså når jeg snakker i øst svare han vest, sådan har det været ca. 1 år nu. Vi kan bare ikke finde ud af at snakke sammen, diskutere eller noget. Det resultere i, at jeg bare holde min mund , jeg spørger ikke , snakker ikke med ham medmindre det er noget der omhandler børnene . Vi er intime x ca 2 ugentligt men det er bare SF pligt - ikke andet for mig i hvertfald, jeg synes ikke jeg har følelser for ham mere. Det 2 gange vi er intime har jeg det utrolig dårlig efter, fordi jeg bare føler  jeg er tvunget til det, at jeg skal. Græder mig selv i søvn. Er dette ægteskab værd at bruge krafter på? Anonym svare tillad 

Har I overvejet parterapi?

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Kildebakken

Det lyder ikke sundt at i er sammen intimt, uden at du føler for det. Selvom man er gift og har børn er der ingen som har pligt til det fysiske. Det er jo netop noget man gør for at være tætte og ud af lyst. I må tage en tur på voksenweekend og få talt ud. Det lyder allerede som om du er ved at miste dig selv, håber du finder styrken. Kh 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym

Herhjemme har vi stortset aldrig sex, før i tiden følte jeg mig også tvunget til det. Indtil jeg sagde fra, nu har vi sex når jeg har lyst. 

Jeg havde det også utroligt dårligt bagefter, jeg følte mig udnyttet og jeg følte mig ulækker. 

Selvfølgelig er han da træt af det ikke er så tit, men jeg gider ikke føle mig tvunget, jeg skal have lysten. 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Øv det lyder ikke rart - og nej det er bestemt ikke sådan det skal være.

Har i prøvet at snakke om det? Er der andet i forholdet der halter? Hvis det "kun" er det, ville jeg helt klart ikke give op, for det lyder som noget der kunne løses.. Måske er i bare kommet ind i en dårlig rutine...

Vi har snakket sammen, jeg ved ikke hvor mange gange , men hver gang bliver det til mudderkastning og" du har gjort det og det, sagt det og det" for 100 år siden Så jeg har faktisk "opgivet" at snakke med ham, fordi det ender tit med at vi ikke snakker sammen i flere dage ad gangen

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Har I overvejet parterapi?

Det vil han aldrig gå med til, jeg er heller ikke så meget til for parterapi 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Det lyder ikke sundt at i er sammen intimt, uden at du føler for det. Selvom man er gift og har børn er der ingen som har pligt til det fysiske. Det er jo netop noget man gør for at være tætte og ud af lyst. I må tage en tur på voksenweekend og få talt ud. Det lyder allerede som om du er ved at miste dig selv, håber du finder styrken. Kh 

Nej det er ikke sundt. Men jeg  føler bare at han bliver endnu mere træls at være sammen med hvis ikke vi har været intime sammen. Så er han virkelig i dårlig humør hele tiden

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Herhjemme har vi stortset aldrig sex, før i tiden følte jeg mig også tvunget til det. Indtil jeg sagde fra, nu har vi sex når jeg har lyst. 

Jeg havde det også utroligt dårligt bagefter, jeg følte mig udnyttet og jeg følte mig ulækker. 

Selvfølgelig er han da træt af det ikke er så tit, men jeg gider ikke føle mig tvunget, jeg skal have lysten. 

Det er ikke en rare følelse at føle dig udnyttet " brugt" da man jo ikke har lyst til at være sammen med vedkommende men gøre det af pligt. 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det er ikke en rare følelse at føle dig udnyttet " brugt" da man jo ikke har lyst til at være sammen med vedkommende men gøre det af pligt. 

Nej, det er ikke rart. Og derfor skal du ikke gøre det. 

Du skal kun have sex af lyst. Og det må din mand få forståelse for.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.