En lille solstråle historie herfra :)
Jeg var igennem mit første IVF i maj måned, tester før tid og den er positiv.. Da jeg har aborteret mange gange, blev jeg fulgt tæt ude på Hab (rigets afd. for gentagende aborter)
De følger mig med bp. og allerede nr. 2 bp. indikere at det vil gå galt.. Det stiger, men slet ikke som det skal.. De snakker om at graviditeten er gået i sig selv.. Jeg køber en scanning, hvor jordemoderen godt kan se en graviditet, men ikke svarende til jeg skulle være 5+
Dagen efter får jeg taget en bp. til og det er steget meget lidt.. De siger de vil tage en sidste bp. ugen efter og er det ikke steget, regner de med den er gået til..
Ugen efter, får jeg taget bp. tidligt om morgenen, og vælger at købe en scanning igen, denne gang et andet sted.. Fosteret er stadig for lille - Men, denne gang er der hjerteblink <3 Nogle timer efter, får jeg svar på bp. og det er ikke gode nyheder! Men fordi jeg har set hjerteblink, begynder de nu at tænke om det var en langsom starter..
Jeg er i dag 26+0 med en lille pige.. Hun er stadig for lille, men det er vægtmæssigt..
Jeg ønsker dig alt held og lykke <3 <3
Anmeld
Citér