Så træt af det - ingen hjerteblink

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2015

nielsen80

FruStolpe skriver:

Jeg ved ikke om det kan berolige dig eller sammenlignes. Men jeg vil gerne dele min historie med dig.

Jeg blev naturligt gravid i september 13,  vi havde kun sex den ene gang i hele cyklus så jeg kender med sikkerhed tidspunktet 

Men jeg begyndte også at pletbløde omkring  5+6 og blev henvist til ts. Scanningsdamen havde svært ved det og påstod meget kraftigt at jeg max var 3+6.. ?? Men jeg kendte jo befrugtning tidspunktet 

Jeg blev fulgt med BP som steg, men ikke meget. Og da jeg var 7+4 blev jeg scanner igen og der var en fin lille bebs med hjerteblink ❤ dog kun 6mm 

Da jeg nåede NF blev jeg flytte 14 dage frem igen. Og de fortalte at min lille pige (blev det) nok bare var en langsom starter...

Så bevar håbet så længe det er muligt, der kan ske små mirakler 

Cyber hug til dig 

Tusind tak for din historie, den giver lidt håb!!!

hvor vildt du blev rykket sådan frem og tilbage! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2015

nielsen80

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser - det er så pisse opslidende at gå i uvished. Jeg har selv prøvet at det er gået begge veje - det viste sig bla. at være en GUL trods stigning i HCG - og denne "fare" er du jo over, når de har set noget i livmoderen.

Jeg er dog pt. også gravid ved IVF. Vi blev fulgt virkelig tæt de første uger grundet min historik + en overstimulering. Jeg blev scannet op.mod 2-3 gange ugentligt. Alligevel så vi først hjerteblink 6+2... og jeg mente endda at jeg var længere fremme. Jeg kendte jo befrugtningstidspunktet - men ikke desto mindre et jeg nu i 18. uge. Min termin er rykket frem og tilbage mange gange og er nu fastsat til et par dage før det burde være muligt ift. ægoplægning. Så de vokser ikke på en lige linje, de små kræ... der kan være håb!

Hold ud lidt endnu, selvom det et ganske frygteligt. Jeg håber at du snart får en afklaring.

Kh Signe 

Har fulgt lidt med på din blog( rigtig god forøvrigt), så kender lidt til dit forløb.

jeg har ikke haft problemer med BIO,SA eller MA før, jeg bliver simpelthen bare ikke gravid. Så dette er helt nyt for mig, ved min datter, - som er den eneste gang, jeg har været gravid i mit liv -, gik alt efter bogen. Fint hjerteblink 7+0, min termin holdt hele vejen igennem, ingen pletblødning m.m. 

Jeg håber virkelig på en langsom starter!!! Men ved godt hvad der er mest realistisk.

Hvor lang var du egentlig da du blev målt til 6+2? Og så hjerteblink?

Anmeld Citér

27. oktober 2015

nielsen80

Carina:-) skriver:

Jeg har haft en slowstarter hvor jeg testede positiv før ægløsning ...ihvertfald hvis det skal passe med skanningen.

Det sker indimellem at et befrugtet æg går i dvale og først går i gang langt senere end normalt og i den tid bare "venter" og derfor man tester postiv .

Håber det er tilfældet med dig 

Tak! Det giver lidt håb.

Den rationelle og pessimistiske mig ved godt chancerne er små, men kan bare ikke opgive håbet helt endnu.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

nielsen80

Guldimaven skriver:

Jeg var til scanning hvad jeg troede var uge 6, deromkring... Der var intet hjerteblink.. Fik en tid ugen efter, og der var hjerteblink! Og jeg er i dag 18 uger henne!

Tak, jeg ved jo stensikkert, hvor langt jeg er, men håber af hele hjertet på en langsom starter.

Anmeld Citér

27. oktober 2015

FruStolpe

nielsen80 skriver:

Tusind tak for din historie, den giver lidt håb!!!

hvor vildt du blev rykket sådan frem og tilbage! 

Ja det er også lidt underligt. Men ikke unormalt åbenbart.  Det er jo også uendeligt svært at måle præcist i de små mm 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Tak søde, håber alt er vel hos jer!

Så godt. De er lige blevet to år sidste mandag.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. oktober 2015

tarkoflen

Øv hvor er det træls for jer! Jeg håber jeg kan give lidt positive vibes

jeg har intet mindre end to veninder der blev gravide ved ivf og hvor de nærmeste stod med det ene ben på vej ind til en udskrabning, hvor der alligvel var hjerteblink og et stk lækker baby i hulen... De var ekstremt langsomme startere og har begge de skønneste piger! Så mist ikke håbet, jeg hepper i hvert fald på livet løs 

Anmeld Citér

28. oktober 2015

Becks

En lille solstråle historie herfra :)

Jeg var igennem mit første IVF i maj måned, tester før tid og den er positiv.. Da jeg har aborteret mange gange, blev jeg fulgt tæt ude på Hab (rigets afd. for gentagende aborter)

De følger mig med bp. og allerede nr. 2 bp. indikere at det vil gå galt.. Det stiger, men slet ikke som det skal.. De snakker om at graviditeten er gået i sig selv.. Jeg køber en scanning, hvor jordemoderen godt kan se en graviditet, men ikke svarende til jeg skulle være 5+

Dagen efter får jeg taget en bp. til og det er steget meget lidt.. De siger de vil tage en sidste bp. ugen efter og er det ikke steget, regner de med den er gået til..

Ugen efter, får jeg taget bp. tidligt om morgenen, og vælger at købe en scanning igen, denne gang et andet sted.. Fosteret er stadig for lille - Men, denne gang er der hjerteblink <3 Nogle timer efter, får jeg svar på bp. og det er ikke gode nyheder! Men fordi jeg har set hjerteblink, begynder de nu at tænke om det var en langsom starter..

Jeg er i dag 26+0 med en lille pige.. Hun er stadig for lille, men det er vægtmæssigt..

Jeg ønsker dig alt held og lykke <3 <3

Anmeld Citér

29. oktober 2015

nielsen80

tarkoflen skriver:

Øv hvor er det træls for jer! Jeg håber jeg kan give lidt positive vibes

jeg har intet mindre end to veninder der blev gravide ved ivf og hvor de nærmeste stod med det ene ben på vej ind til en udskrabning, hvor der alligvel var hjerteblink og et stk lækker baby i hulen... De var ekstremt langsomme startere og har begge de skønneste piger! Så mist ikke håbet, jeg hepper i hvert fald på livet løs 

Tak for det!!!

Jeg håber virkelig det samme kunne ske for mig.

Så håber jeg forøvrigt, alt er vel med jer 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

nielsen80

Becks skriver:

En lille solstråle historie herfra :)

Jeg var igennem mit første IVF i maj måned, tester før tid og den er positiv.. Da jeg har aborteret mange gange, blev jeg fulgt tæt ude på Hab (rigets afd. for gentagende aborter)

De følger mig med bp. og allerede nr. 2 bp. indikere at det vil gå galt.. Det stiger, men slet ikke som det skal.. De snakker om at graviditeten er gået i sig selv.. Jeg køber en scanning, hvor jordemoderen godt kan se en graviditet, men ikke svarende til jeg skulle være 5+

Dagen efter får jeg taget en bp. til og det er steget meget lidt.. De siger de vil tage en sidste bp. ugen efter og er det ikke steget, regner de med den er gået til..

Ugen efter, får jeg taget bp. tidligt om morgenen, og vælger at købe en scanning igen, denne gang et andet sted.. Fosteret er stadig for lille - Men, denne gang er der hjerteblink <3 Nogle timer efter, får jeg svar på bp. og det er ikke gode nyheder! Men fordi jeg har set hjerteblink, begynder de nu at tænke om det var en langsom starter..

Jeg er i dag 26+0 med en lille pige.. Hun er stadig for lille, men det er vægtmæssigt..

Jeg ønsker dig alt held og lykke <3 <3

Det er sjovt, for har haft dig i tankerne( har fulgt lidt med og heppet på sidelinjen). Jeg håber jeg kan snyde dem alle, og ende med et lykkeligt resultat trods alle tegn taler i mod det.

Tillykke med din velfortjente graviditet! Det var en hård kamp du var igennem

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.