nielsen80 skriver:
Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med denne tråd - nok klage min nød i virkeligheden og håbe på et par succes historier.
Vi er ved at prøve om vi kan lave en lillebrøster til vores dejlige datter, som vi fik via ivf for 3år siden. Vi var igennem mange forsøg, og jeg har ikke rigtig troet på, at det kunne lykkes os at blive gravide igen. Vi købte tre forsøg private udelukkende for vi begge kunne få ro med, at vi have gjort ALT hvad vi kunne for at lave en to'er.
MEGET overraskende stod jeg med to streger på min testdag ved andet forsøg - svage to streger, men de var der. Klinikken jeg er tilknyttet bruger ikke BP på testdag. Lykken var dog kort da jeg begyndte at pletbløde 2 dage senere - ikke meget, men lidt blod var der. Klinikken sender mig til en BP, da jeg er 4+6, den kommer tilbage på 161. Dette er jo ret lavt for 4+6 - jeg får taget en kontrol to dage senere, som viser 298 og en igen fire dage efter som viser 1398. Med det er klinikken glad, da stigningen er som den skal være - jeg pletbløder dog stadig on and off.
Pletblødningen bekymre mig, jeg er faktisk drøn nervøs for en GUL og jeg bestiller en privat skanning, som blev udført i dag (hvor jeg burde være 6+5). Graviditeten sidder hvor den skal, min livmoder har vokset sig fint stor, men der er ingen hjerteblink og fosteret er kun 2mm, og faktisk umulig at måle. Jeg skal nu vente en uge til en opfølgende skanning, simpelthen for at se om det vokser eller hvad der foregår.
Vi kender jo ligesom befrugtnings tidspunktet, så kan ikke forstå fosteret er så lille - skanningsdamen sagde 5+4 måske......Er der nogen derude der har prøvet noget lign? Jeg er ved at gå til af den her ventetid!!!Vil så gerne have en afklaring.
Jeg ved ikke om det kan berolige dig eller sammenlignes. Men jeg vil gerne dele min historie med dig.
Jeg blev naturligt gravid i september 13, vi havde kun sex den ene gang i hele cyklus så jeg kender med sikkerhed tidspunktet 
Men jeg begyndte også at pletbløde omkring 5+6 og blev henvist til ts. Scanningsdamen havde svært ved det og påstod meget kraftigt at jeg max var 3+6.. ?? Men jeg kendte jo befrugtning tidspunktet 
Jeg blev fulgt med BP som steg, men ikke meget. Og da jeg var 7+4 blev jeg scanner igen og der var en fin lille bebs med hjerteblink ❤ dog kun 6mm
Da jeg nåede NF blev jeg flytte 14 dage frem igen. Og de fortalte at min lille pige (blev det) nok bare var en langsom starter...
Så bevar håbet så længe det er muligt, der kan ske små mirakler 
Cyber hug til dig