Så træt af det - ingen hjerteblink

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2015

nielsen80

Dut-ugle skriver:

Tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2015

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med denne tråd - nok klage min nød i virkeligheden og håbe på et par succes historier.

Vi er ved at prøve om vi kan lave en lillebrøster til vores dejlige datter, som vi fik via ivf for 3år siden. Vi var igennem mange forsøg, og jeg har ikke rigtig troet på, at det kunne lykkes os at blive gravide igen. Vi købte tre forsøg private udelukkende for vi begge kunne få ro med, at vi have gjort ALT hvad vi kunne for at lave en to'er.

MEGET overraskende stod jeg med to streger på min testdag ved andet forsøg - svage to streger, men de var der. Klinikken jeg er tilknyttet bruger ikke BP på testdag. Lykken var dog kort da jeg begyndte at pletbløde 2 dage senere - ikke meget, men lidt blod var der. Klinikken sender mig til en BP, da jeg er 4+6, den kommer tilbage på 161. Dette er jo ret lavt for 4+6 - jeg får taget en kontrol to dage senere, som viser 298 og en igen fire dage efter som viser 1398. Med det er klinikken glad, da stigningen er som den skal være - jeg pletbløder dog stadig on and off.

Pletblødningen bekymre mig, jeg er faktisk drøn nervøs for en GUL og jeg bestiller en privat skanning, som blev udført i dag (hvor jeg burde være 6+5). Graviditeten sidder hvor den skal, min livmoder har vokset sig fint stor, men der er ingen hjerteblink og fosteret er kun 2mm, og faktisk umulig at måle. Jeg skal nu vente en uge til en opfølgende skanning, simpelthen for at se om det vokser eller hvad der foregår.

Vi kender jo ligesom befrugtnings tidspunktet, så kan ikke forstå fosteret er så lille - skanningsdamen sagde 5+4 måske......Er der nogen derude der har prøvet noget lign? Jeg er ved at gå til af den her ventetid!!!Vil så gerne have en afklaring. 

Krammer sødeste!!! Og desværre ingen lykke historier her. Pøj pøj og tanker jeres vej!!!!! 

Anmeld Citér

26. oktober 2015

morlinen

Ikke for at slukke lyset, men det kunne godt være et vindæg. Det har jeg selv prøvet. Moderkagedelen vokser, og derfor tester man positivt og har måske symptomer, men fosteret har ikke været levedygtig. 

Det er så hårdt med den uvished. Sender dig en masse varme tanker!

Anmeld Citér

27. oktober 2015

FruStolpe

nielsen80 skriver:

Ved ikke rigtig, hvad jeg vil med denne tråd - nok klage min nød i virkeligheden og håbe på et par succes historier.

Vi er ved at prøve om vi kan lave en lillebrøster til vores dejlige datter, som vi fik via ivf for 3år siden. Vi var igennem mange forsøg, og jeg har ikke rigtig troet på, at det kunne lykkes os at blive gravide igen. Vi købte tre forsøg private udelukkende for vi begge kunne få ro med, at vi have gjort ALT hvad vi kunne for at lave en to'er.

MEGET overraskende stod jeg med to streger på min testdag ved andet forsøg - svage to streger, men de var der. Klinikken jeg er tilknyttet bruger ikke BP på testdag. Lykken var dog kort da jeg begyndte at pletbløde 2 dage senere - ikke meget, men lidt blod var der. Klinikken sender mig til en BP, da jeg er 4+6, den kommer tilbage på 161. Dette er jo ret lavt for 4+6 - jeg får taget en kontrol to dage senere, som viser 298 og en igen fire dage efter som viser 1398. Med det er klinikken glad, da stigningen er som den skal være - jeg pletbløder dog stadig on and off.

Pletblødningen bekymre mig, jeg er faktisk drøn nervøs for en GUL og jeg bestiller en privat skanning, som blev udført i dag (hvor jeg burde være 6+5). Graviditeten sidder hvor den skal, min livmoder har vokset sig fint stor, men der er ingen hjerteblink og fosteret er kun 2mm, og faktisk umulig at måle. Jeg skal nu vente en uge til en opfølgende skanning, simpelthen for at se om det vokser eller hvad der foregår.

Vi kender jo ligesom befrugtnings tidspunktet, så kan ikke forstå fosteret er så lille - skanningsdamen sagde 5+4 måske......Er der nogen derude der har prøvet noget lign? Jeg er ved at gå til af den her ventetid!!!Vil så gerne have en afklaring. 

Jeg ved ikke om det kan berolige dig eller sammenlignes. Men jeg vil gerne dele min historie med dig.

Jeg blev naturligt gravid i september 13,  vi havde kun sex den ene gang i hele cyklus så jeg kender med sikkerhed tidspunktet 

Men jeg begyndte også at pletbløde omkring  5+6 og blev henvist til ts. Scanningsdamen havde svært ved det og påstod meget kraftigt at jeg max var 3+6.. ?? Men jeg kendte jo befrugtning tidspunktet 

Jeg blev fulgt med BP som steg, men ikke meget. Og da jeg var 7+4 blev jeg scanner igen og der var en fin lille bebs med hjerteblink ❤ dog kun 6mm 

Da jeg nåede NF blev jeg flytte 14 dage frem igen. Og de fortalte at min lille pige (blev det) nok bare var en langsom starter...

Så bevar håbet så længe det er muligt, der kan ske små mirakler 

Cyber hug til dig 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser - det er så pisse opslidende at gå i uvished. Jeg har selv prøvet at det er gået begge veje - det viste sig bla. at være en GUL trods stigning i HCG - og denne "fare" er du jo over, når de har set noget i livmoderen.

Jeg er dog pt. også gravid ved IVF. Vi blev fulgt virkelig tæt de første uger grundet min historik + en overstimulering. Jeg blev scannet op.mod 2-3 gange ugentligt. Alligevel så vi først hjerteblink 6+2... og jeg mente endda at jeg var længere fremme. Jeg kendte jo befrugtningstidspunktet - men ikke desto mindre et jeg nu i 18. uge. Min termin er rykket frem og tilbage mange gange og er nu fastsat til et par dage før det burde være muligt ift. ægoplægning. Så de vokser ikke på en lige linje, de små kræ... der kan være håb!

Hold ud lidt endnu, selvom det et ganske frygteligt. Jeg håber at du snart får en afklaring.

Kh Signe 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

CR

nielsen80 skriver:

Hvor er du sød! TAK

Jeg krydser for dit forløb bliver noget kortere end mit, og du snart står med de berømte to steder!

Tak det ville være dejligt

(Jeg har desværre været der før, med en ex, hvor det ikke lykkedes, men håber vores ivf til næste år, går nemt.)

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Carina:-)

Jeg har haft en slowstarter hvor jeg testede positiv før ægløsning ...ihvertfald hvis det skal passe med skanningen.

Det sker indimellem at et befrugtet æg går i dvale og først går i gang langt senere end normalt og i den tid bare "venter" og derfor man tester postiv .

Håber det er tilfældet med dig 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

Guldimaven

Jeg var til scanning hvad jeg troede var uge 6, deromkring... Der var intet hjerteblink.. Fik en tid ugen efter, og der var hjerteblink! Og jeg er i dag 18 uger henne!

Anmeld Citér

27. oktober 2015

nielsen80

ønskebørn74 skriver:

Krammer sødeste!!! Og desværre ingen lykke historier her. Pøj pøj og tanker jeres vej!!!!! 

Tak søde, håber alt er vel hos jer!

Anmeld Citér

27. oktober 2015

nielsen80

morlinen skriver:

Ikke for at slukke lyset, men det kunne godt være et vindæg. Det har jeg selv prøvet. Moderkagedelen vokser, og derfor tester man positivt og har måske symptomer, men fosteret har ikke været levedygtig. 

Det er så hårdt med den uvished. Sender dig en masse varme tanker!

Det kan bestemt ikke udelukkes, at det er et vindæg. Det der taler i mod det er, at HCG i de 6 dage det blev målt, steg fuldstændig som det skulle(fordobling cirka hver anden dag).Ved et vindæg er stigningen vist noget anderledes. Derudover synes skanningsdamen hun kunne måle/se et foster. Men det hele var så småt, man ikke kan udelukke det helt.

Men ja ventetiden er svær! Der er meget længe til mandag. Mit eneste håb er en langsom starter, men ved godt, det mest realistiske er, at fosteret er gået til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.