Børn leger med pindsvine unge i børnehave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Nej du er ikke gal på den!!

Det er jo ikke legetøj og pædagogerne burde være blevet sammen med børnene og netop lært børnene hvordan man omgås vilde dyr og hvad man gør og ikke gør !!!

Fedt du blev ved! Jeg havde gjort præcis det samme.

Jeg tænker netop også at det da var en oplagt mulighed for at lære børnene noget om pindsvin, mens man ser på den på afstand.  

I stedet var de gået ind, selvom de vidste at børnene stadig havde ungen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Enig med de andre... Det er IKKE i orden. jeg synes, de har taget alt for let på det..

Ja det føler jeg også, men arrg altså!! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Du gjorde det rigtige. Måske du skulle kontakte Pindsvinevenner på Pindsvin.dk og fortælle dem om situationen - måske de kunne fortælle bh et par ting.

Det tror jeg, jeg vil gøre! 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg er også ret forarget.

Synes du gjorde det helt rigtige og selvfølgelig er det ikke rart at blive overfuset af alle de voksne, så forstår godt at det endte som det gjorde. Der kan jo være de alligevel har taget det til sig som du fortalte.

Sejt du turde 

Ja det var ikke ret fedt at stå der, især fordi der jo også kom en flok ungen som ville vide hvad der foregik.

Jeg sagde til inden jeg gik at jeg forventer at dette ikke sker igen og at jeg bestemt ikke mener at det er ok, det der er sket. 

Er slet ikke i tvivl om at de forstod mig. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Du handlede da fuldstændig korrekt! Hvad er det dog for en børnehave De voksne i den institution burde skamme sig, at forsvare hvad der i mine øjne ER dyremishandling. Ville bestemt gå videre med det der. Man kan sige børnene forstår måske ikke det er dyremishandling, derfor skal vi voksne lærer dem det. Så nytter det ikke en masse voksne som er mere eller mindre ligeglade. 

Det er faktisk en helt fantastisk børnehave, så derfor blev jeg både overrasket og mega vred over at de bare var gået fra det stakkels dyr, uden at sikre sig at der ikke sket noget med den.

Er slet ikke i tvivl om at de forstod at jeg mente det og har også tænkt mig at tjekke op det.

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

Risse skriver:

Er helt enig med dig i at det bare på ingen måde er okay!

Jeg er med på at børnene jo slet ikke er store nok til at kunne forstå konsekvenserne, men at pædagogerne ikke vil tro dig og for øvrigt ikke ser et problem i det, er bare ikke ok! Jeg havde nok taget kontakt til pindsvinevennerne (mener jeg at de hedder) eller en dyrlæge og forhørt mig, om de ville tage i mod den, eller om den havde bedre af at blive hos moren under disse omstændigheder. 

Håber at du finder ud af det, og giv endelig en update! 

Det vil jeg gøre i morgen! 

Ja blev virklig også vred da hun sagde at det jo ikke var dyremishandling, fordi de "bare" legede med den. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Man skal da overhovedet ikke røre vilde dyr hvordan f..... Kan de bare gå ind og lade 4-5 års børn lege alene med et dyr? Lege med et vildt dyr? Der er jo flere dyr som bliver afvist af deres mor hvis de lugter af menneske... Hvad tænker de voksne på?

Ja det var også mit argument, men de blev bare ved med at sig at de jo havde sagt til dem at de ikke måtte røre ved ungen.

Men det hjælper jo ikke, når de har fanget den i en kasse, så den heller ikke kan komme væk eller noget.

Blev bare så ked af det på ungens vejne. 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Risse

Anonym skriver:

Det vil jeg gøre i morgen! 

Ja blev virklig også vred da hun sagde at det jo ikke var dyremishandling, fordi de "bare" legede med den. 

Måske var det ikke ment som dyremishandling fra børnenes side, men det er det jo at tage en unge fra dens mor og så i øvrigt udsætte den for både sand og vand når de går i hi om en måneds tid! 

Synes du gør det helt rigtige ved at kontakte bare nogen... Mener dog faktisk at de har en døgnåben hotline de der pindsvine venner, Så du kan måske godt få fat på dem tidligt i morgen  

Anmeld Citér

22. oktober 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Du handlede korrekt ! Vilde dyr skal ikke i menneske hænder! 

Anmeld Citér

23. oktober 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Er børnene alene på legepladsen i 15 minutter uden voksne?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.