Anonym skriver:
Har i en laaaang periode været væk fra baby.dk.
Jeg er nu tilbage og lure lidt her inde, OG... Ser næsten dagligt glade kvinder ligge billeder op af G-test.
Jeg smiler og tænker " EJ hvor er det fantastisk", og læser ned af, og se så bliver jeg overrasket, den ene gang efter den anden.
Der er så mange beskeder om " Men glæd dig ikke for hurtigt, jeg begyndte at bløde, da min var så svag i farven".
EJ SÅ STOPPER DET..!! Hvorfor sætte alle de tanker i hovedet på en glade kvinde der har testet positiv? Vi ved ALLE sammen godt, at en test kan være svag eller bragende positiv. Det er forskelligt for kvinde til kvinde, og det er da dybt tragisk at så mange skal starte deres graviditet med de ord og bekymringer?!
Jeg testede BRAGENDE positiv, og min blodprøve var BRAGENDE høj, og ved i hvad.. det sluttede brat, med et hjerte der stoppede med at slå..
EN SVAG TEST/BRAGENDE POSETIV TEST, BETYDER IKKE MERE ELLER MINDRE GRAVID!
Der er Ikke nogen, som ikke ved, at det kan ende galt, men det er bare ikke det man har lyst til at høre midt i ens største lykke! 
Nu er jeg gravid igen, og fik først en MEGET positiv test i 5+, og baby lever stadig!
TILLYKKE ALLE JER FANTASTISKE GRAVIDE.. NYD DET 
Da jeg så din overskrift troede jeg det handlede om noget andet. Nemlig alle de tråde, hvor der bliver testet alt for tidligt, helt ned til 2+ læste jeg. Teste hvor der tydeligvis kun er en streg, men hvor folk alligevel skriver, "tillykke", "jeg kan godt ane den", eller "jeg tror du skal være mor. Måske er det bare mig, der skal have briller, men jeg kan virkelig ikke se de streger
. Men jeg tror folk svarer det de gør, i den bedste mening.
Inden jeg oprettede en profil på baby.dk, havde jeg aldrig hørt om folk, der tester før tid. Jeg havde heller aldrig hørt om nogen, der skiller test ad, eller laver billederne om i negativ/farver. Jeg synes det er helt vanvittigt, men da også dyrt med alle de tests. Jeg forstår heller ikke at man vil udsætte sig selv for al den stress..
Jeg synes det har været helt ekstremt på det seneste. Det er nok fordi det er mit "irritationsmoment", som en anden også beskriver hun kan have.
Alle kan skrive det de vil, jeg hopper bare videre, hvis der er noget, der ikke passer mig, mens jeg smiler og tænker mit.
Med din tråd omhandlede så noget lidt andet, som jeg ikke kan genkende. Men måske det alligevel hænger sammen.
Mit sidste irritationsmoment, er når trådstarter gerne vil være anonym, men ikke giver andre mulighed for det samme