Mus/dyr på loftet! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2015

AJ14

Mor11 skriver:

Jeg sidder her i stuen og kan høre at noget skraber/ roder oppe på loftet! 

Hvad gør man? Vi er helt nye husejere og har ikke lige stået med lign før, men jeg er dælme bange for at de gnaver sig ned i huset - specielt køkkenet. 

Ellers er der masser af private skadedyrsfirmaer som f.eks Kiratin. Som kommer ud og sætter fælder op Osv.  Og tjekker om det hele er væk efterfølgende. De koster selvfølgelig en del,  men det er ingenting i forhold til de skader de kan lave. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2015

AJ14

AJ14 skriver:

Ellers er der masser af private skadedyrsfirmaer som f.eks Kiratin. Som kommer ud og sætter fælder op Osv.  Og tjekker om det hele er væk efterfølgende. De koster selvfølgelig en del,  men det er ingenting i forhold til de skader de kan lave. 

Husk at tjekke din forsikring hvis de har ødelagt noget 

Anmeld Citér

21. oktober 2015

MorTil3+

Vi får gift af ham rotte manden og det blev smidt ud for en uge siden og føj hvor her lugter lige nu. Det plejer at lugte i 7-14 dage. Og der går gerne et par dage fra de æder giften til de dør så vi kan se frem til en uges tid endnu med lugten af rådne rotter/mus. Men vi er blevet en smule vant til det. Men tjek deres lort hvis det er muligt for hvis det kun er mus så op med en masse fælder. Fordelen er så at det ikke kribler og krabler på loft og i væggene nu, så kan godt leve med lugten de par dage. Kan ikke sove når jeg kan høre dem, i år har de endda været så frække at kravle rundt under vores seng. Vi tog alle ungerne med ind i stuen og sov i et par dage og lukkede vores hunde ind i huset(de er normalt udehunde og fanger rigtig mange rotter og mus) og gift på loftet og vupti så er der stille igen.

Anmeld Citér

22. oktober 2015

EAF

MorTil3+ skriver:

Vi får gift af ham rotte manden og det blev smidt ud for en uge siden og føj hvor her lugter lige nu. Det plejer at lugte i 7-14 dage. Og der går gerne et par dage fra de æder giften til de dør så vi kan se frem til en uges tid endnu med lugten af rådne rotter/mus. Men vi er blevet en smule vant til det. Men tjek deres lort hvis det er muligt for hvis det kun er mus så op med en masse fælder. Fordelen er så at det ikke kribler og krabler på loft og i væggene nu, så kan godt leve med lugten de par dage. Kan ikke sove når jeg kan høre dem, i år har de endda været så frække at kravle rundt under vores seng. Vi tog alle ungerne med ind i stuen og sov i et par dage og lukkede vores hunde ind i huset(de er normalt udehunde og fanger rigtig mange rotter og mus) og gift på loftet og vupti så er der stille igen.

Jeg troede vitterligt ikke at nogen i dagens DK havde udehunde 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

EAF

Mor11 skriver:

Jeg sidder her i stuen og kan høre at noget skraber/ roder oppe på loftet! 

Hvad gør man? Vi er helt nye husejere og har ikke lige stået med lign før, men jeg er dælme bange for at de gnaver sig ned i huset - specielt køkkenet. 

Gå ind på kommunens hjemmeside og meld det under - åh, ja det kan jeg selvf. ikke huske men det kan I jo nemt se når I kommer ind når I googler på kommune og skadedyrsbekæmper. En kort beskrivelse af hvad I har oplevet og så bliver I ringet op. Det gik rigtig hurtigt her hos os og han checkede rundt om huset for at se om det var mus eller rotter. Har ikke noget problem med dem, men hørte dem skrige om aftenen under gulvet og i væggene og det passede mig ikke. Udenfor kan de bare være, der løber kattene efter dem og gift i hallen. Han checker løbende, god ordning vi har her 

Anmeld Citér

22. oktober 2015

MorTil3+

SilkeAbeSprangForbi skriver:

Jeg troede vitterligt ikke at nogen i dagens DK havde udehunde 

Men det har vi så, de sover i værkstedet. Vores datter har astma så vi kan ikke ha alle de hår inde for. Og hundene elsker det. Vi har en kæmpe grund og er selv meget ude mennesker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.