Hvad kostede jeres fertilitetsbehandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2015

modesty

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hejsa.

Ja, som overskriften lyder er vi interesset i at hvad jeres fertilitetsbehandlinger har kostet. Det er lidt svært at snakke om og stille op på den måde, for i princippet er det jo prisen på et barn. Men min kæreste og jeg overvejer snart at begynde i behandling. Hjælp til første er vel gratis, men er der ingen egenbetaling på medicin eller lignende? // Caroline. 

Der er en max. grænse på cirka 3-4.000 kr. til medicin pr. år.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

Imaong

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hejsa.

Ja, som overskriften lyder er vi interesset i at hvad jeres fertilitetsbehandlinger har kostet. Det er lidt svært at snakke om og stille op på den måde, for i princippet er det jo prisen på et barn. Men min kæreste og jeg overvejer snart at begynde i behandling. Hjælp til første er vel gratis, men er der ingen egenbetaling på medicin eller lignende? // Caroline. 

Hvis du er genial og ikk fejler noget i forvejen så meld dig ind i sygeforsikring dk, men du skal gøre det inden i bliver henvist til behandlingen, for ellers står man som at man har en sygdom og så kan man ikk melde sig ind. Jeg meldte mig ind inden i gruppe et anden dyreste 800 hver tredje måned. Var i isci behandling i januar og betalte selv 3000 men fik det hele tilbage og har termin om 8 dage, efter det har jeg ændret gruppe til nummer 5 som kun er 375 hver tredje måned  og ja vi var heldige det skete i første forsøg man ved jo ikk hvor mange eller meget man skal igennem 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Lilotte87

Vi var i det private og var 7 ICSI forsøg igennem. Vi havde en masse ekstra udgifter som blastocystdyrkning AHA osv. Vi brugte langt over 200.000. 

Rigtig meget held og lykke

Anmeld Citér

20. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Det kommer enormt meget an på, hvilken slags fertilitetsbehandling du spørger til...

Til IUI brugte vi vel et par tusinde i alt til medicin... det samme til de første (gratis) IVF i det offentlige. Derpå betalte vi 30.000 for behandling i det private. Så samlet set måske omkring 50.000 kr. over to år.

Vi er sluppet "billigt" - så ja, det er en rigtig god ide at spare alt det sammen I overhovedet kan... og hvis I ikke får brug for det hele, bliver I nok aldrig lede af at have en opsparing til alt muligt andet og sjovere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.