Hev alle.
jeg har brug for et godt råd. Min kæreste og jeg gik fra hinanden i juni måned. Han var sammen med en anden mens vi var fra hinanden. Stoppede det da vi fandt sammen igen.
Han løg dog om det og begyndte at skrive med hende allerede inden jeg var flyttet ud i juni. Vi var sammen en del gange men vi var fra hinanden - hvor han så på samme tid har haft hende.
Nu skal han så til fest hvor han skal sidde ved samme bord som hende. der sidder mange andre ved bordet også men det går mig virkelig virkelig meget på at han skal sidde ved bord ved hende og ikke ved mig.
Jeg kan ikke finde ud af om det er uretfærdig at bede ham blive hjemme.
Jeg er bare så bange for om han kan finde på at være sammen med hende.. Eller begynder at se hende igen eller skrive med hende.
han sagde da vi fandt sammen igen at han gerne ville melde fra til festen men da jeg nævnte det for ham igen nu her så vil han pludselig ikke.
Hvad gør jeg? Bider jeg det i mig og håber på det bedste til festen eller går jeg min vej?
jeg tænker, hvorfor sagde du ikke ja, til at han skulle blive hjemme da han tilbød det i første omgang?
Hvis du har sagt at han bare kan tage afsted og så pludselig kort tid før festen siger at du egentlig ikke vil have det, så kan jeg faktisk godt forstå at han ikke gider melde fra nu. der er jo nogen der regner med ham nu.
Jeg synes han har gjort hvad han skulle,ved at spørge dig om det var ok,at du så ikke får sagt "ja tak" til det til at starte med er jo ikke hans skyld.
Derudover mener jeg at man skal tilgive sin partner hvis man vælger at tage dem tilbage efter et tillidsbrud ellers er forholdet dødsdømt på forhånd, for ingen - uanset hvad de har gjort af dumme ting - kan eller skal leve med den i nakken, hvis partneren har sagt de vil tilgive dem. Så.. tag at stol på ham.. eller i hvert fald forsøg at stole på ham og hvor er det egentlig bedre for ham at
bevise at han ikke vil gøre det igen,end til en fest hvor "hun" er med?
og så forstår jeg det som om at han faktisk ikke teknisk har været dig utro, i var ikke sammen da han var sammen med hende og derfor tænker jeg at han da har valgt dig af en grund.
så.. jeg ville bide den her fest i mig, det er den eneste måde hvor han kan bevise over for dig at han på ingen måde har lyst til andre end dig. 
EDIT: Så lige at du selv skal med til festen? så havde jeg virkelig slet ikke haft noget problem med det.