Forvirret.. Manglende tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
14 svar
32 synes godt om
19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hev alle.

jeg har brug for et godt råd. Min kæreste og jeg gik fra hinanden i juni måned. Han var sammen med en anden mens vi var fra hinanden. Stoppede det da vi fandt sammen igen. 

Han løg dog om det og begyndte at skrive med hende allerede inden jeg var flyttet ud i juni. Vi var sammen en del gange men vi var fra hinanden - hvor han så på samme tid har haft hende.

Nu skal han så til fest hvor han skal sidde ved samme bord som hende. der sidder mange andre ved bordet også men det går mig virkelig virkelig meget på at han skal sidde ved bord ved hende og ikke ved mig. 

Jeg kan ikke finde ud af om det er uretfærdig at bede ham blive hjemme.

Jeg er bare så bange for om han kan finde på at være sammen med hende.. Eller begynder at se hende igen eller skrive med hende.

han sagde da vi fandt sammen igen at han gerne ville melde fra til festen men da jeg nævnte det for ham igen nu her så vil han pludselig ikke. 

Hvad gør jeg? Bider jeg det i mig og håber på det bedste til festen eller går jeg min vej?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

Kamilla-m

Var det mig var jeg gået min vej.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg var osse smuttet . 

Han har jo gjort det en gang så hvorfor ikke gøre det igen han slap jo af sted med det første gang. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Vivienne

Jeg tror at I to simpelthen har spildt alle jeres chancer. I har prøvet at være fra hinanden og finde sammen igen. Han har været sammen med en anden og været uærlig overfor dig omkring det. Nu tager han til fest hvor han skal sidde ved hendes bord. 

Havde han haft en smule respekt for dig og jeres forhold, hvde han takket pænt nej til festen eller insisteret at du skulle med. Det kan være at han stadig holder af dig, men han vil åbenbar ikke begrænses. 

I mine øjne er han ikke værd at samle på. 

Hvorfor vil du ha en mand som du ikke kan stole på? 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Bshizzle

Altså.. Som jeg forstår det, så har du jo allerede bedt ham om at blive hjemme? 

Jeg ville nok ha nævnt det for ham igen og VIRKELIG fortalt hvad mine tanker/følelser er omkring denne fest. 

Hvis han bare havde lidt respekt for sig, så havde han fuld forståelse og blevet hjemme! 

Er der en grund til du ikke skal med? 

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Anonym trådstarter

jeg skal selv med til festen. jeg skal blot side ved et andet bord..

han har bestilt billetter gennem hende og skal derfor side ved hendes bord. hvor jeg har bestilt et andet sted. vi har begge bestilt mens vi har været fra hinanden.

jeg føler mig lidt som en kælling at jeg beder ham blive hjemme. han har I forvejen droppet alt kontakt til hende, har slettet hende på FB osv. hvorfor er det så ikke nok for mig ?

vi talte meget om det igår hvor han siger at det jo kun er mens de spiser at vi sidder hver for sig. at jeg kommer jo bare over til dem bagefter.

jeg har sagt til ham at jeg tror min verden vil falde fra hinanden hvis jeg ser de snakker sammen.. jeg tror på at de ikke er sammen men jeg er så bange for at han måske begynder at tænke på hende igen eller sådan noget hvis de snakker og har det sjovt. jeg ved jo ikke hvordan han reagere på hende når han er fuld..

min veninde sagde igår at jeg skal huske at han valgte hende fra for mig.. hun har det sikkert meget værre end jeg har det. hun mener jeg burde være stolt over at han valgte mig og ikke ligge noget I det.

hvad mener I ?

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Rockertand

Anonym skriver:

han har bestilt billetter gennem hende og skal derfor side ved hendes bord. hvor jeg har bestilt et andet sted. vi har begge bestilt mens vi har været fra hinanden.

jeg føler mig lidt som en kælling at jeg beder ham blive hjemme. han har I forvejen droppet alt kontakt til hende, har slettet hende på FB osv. hvorfor er det så ikke nok for mig ?

vi talte meget om det igår hvor han siger at det jo kun er mens de spiser at vi sidder hver for sig. at jeg kommer jo bare over til dem bagefter.

jeg har sagt til ham at jeg tror min verden vil falde fra hinanden hvis jeg ser de snakker sammen.. jeg tror på at de ikke er sammen men jeg er så bange for at han måske begynder at tænke på hende igen eller sådan noget hvis de snakker og har det sjovt. jeg ved jo ikke hvordan han reagere på hende når han er fuld..

min veninde sagde igår at jeg skal huske at han valgte hende fra for mig.. hun har det sikkert meget værre end jeg har det. hun mener jeg burde være stolt over at han valgte mig og ikke ligge noget I det.

hvad mener I ?

I bytter da bare plads!

Anmeld Citér

20. oktober 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Vivienne skriver:

Jeg tror at I to simpelthen har spildt alle jeres chancer. I har prøvet at være fra hinanden og finde sammen igen. Han har været sammen med en anden og været uærlig overfor dig omkring det. Nu tager han til fest hvor han skal sidde ved hendes bord. 

Havde han haft en smule respekt for dig og jeres forhold, hvde han takket pænt nej til festen eller insisteret at du skulle med. Det kan være at han stadig holder af dig, men han vil åbenbar ikke begrænses. 

I mine øjne er han ikke værd at samle på. 

Hvorfor vil du ha en mand som du ikke kan stole på? 

Fuldstændig enig. Det forhold er da helt dødsdømt

Anmeld Citér

20. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

hvad mener I ?

Endnu engang er jeg rystet over folks kommentarer herinde.

Det er sgu da for åndssvagt at gå fra hinanden på grund af en skide fest.

Han har været sammen med hende mens I var fra hinanden. Nu har han droppet al kontakt til hende, slettet hende fra fb o.s.v. Han er tydeligvis ikke interesseret i hende længere. 

Jeg synes at din veninde har ret. Han har valgt dig frem for den anden. Hun er den dumpede part og har det sikkert ad helvede til med at skulle sidde til bords med din kæreste.

Og derudover: Hvorfor i alverden løser I ikke bare det problem med siddepladserne? Det må da kunne lade sig gøre at bytte plads med en eller anden. Eller i det mindste tage til festen efter middagen.

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Moar2011

Jeg var smuttet !

Du burde betyde mere for ham end en fest, han VED du ikke har lyst til at han deltager i.

hvorfor ikke bruge lidt tid på at finde hinanden igen. han må ha noget at sku bevise overfor dig, og det gør han da i hvertflad ikke ved at ignorere dine følelser om at han sex veninde skal sidde ved hans bord. TAK for mad.

MEN, man ska os passe på med at "svine" ham til, en ting er hvordan du ser tingene en ting er hvordan han gør, og en ting man skal huske på, for hver gang man beskylder ens mand/kæreste for at være sammen med en anden, æder det dem op indeni, fordi man tydeligt viser at man ingen tillid har til ham, og derved evt tænker "hvorfor så ikke bare gøre det" ...

Hvis du er med til festen hvilket jeg kunne forstå, bare ved et andet bord, hvorfor så ikke bare i ny og næ har et lille øje til ham, og ellers bare hygge jer med hinanden og dem i har kær

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.