Hormonspiral, godt eller skidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2015

vitapigen

Anonym skriver:

Fedt med alle de svar. Svarer lige alle her. Ok så kan det nok ikke lade sig gøre alligevel, da jeg ikke har haft menstruation endnu  

Er der forskel på om man har født normalt eller har fået kejsersnit? 

Hvorfor kan du ikke få spiral når du ikke har haft mens?

Det er da ikke noget til hindre for

Jeg er glad for min. Det er min nr 2. Havde også en oppe mellem nr 1 og 2 barn. Har begge gange plet blødt op til et halv år hvilket ikke var rart men er rart her efterfølgende ikke at have kraftige menstruationer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Hvorfor kan du ikke få spiral når du ikke har haft mens?

Det er da ikke noget til hindre for

Jeg er glad for min. Det er min nr 2. Havde også en oppe mellem nr 1 og 2 barn. Har begge gange plet blødt op til et halv år hvilket ikke var rart men er rart her efterfølgende ikke at have kraftige menstruationer 

Det var der bare flere der skrev? Ved ikke hvorfor?  Måske er det noget med slimhinden? Pletblødte du som i hver dag eller bare indimellem? 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

vitapigen

Anonym skriver:

Det var der bare flere der skrev? Ved ikke hvorfor?  Måske er det noget med slimhinden? Pletblødte du som i hver dag eller bare indimellem? 

Min læge snakkede ikke om at jeg skulle have haft mens. Fik den lagt op til 8 ugers undersøgelse.

Men tror også at hvis du skal have lagt den op hvor du ikke lige har fædt er det efter mens

Plet blødte nok 4 ud af 7 dage i det halve år

Men det kan det godt være at jeg har haft de plet blødninger fordi jeg ikke havde haft mens

Men snak med din læge

Vil ikke undvære min spiral for anden prævention 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.