Hej.
Jeg fik sat en hormonspiral op, efter jeg fødte vores andet barn og jeg var super glad for den. Dog ikke i starten. Jeg blødte rigtig meget og lang tid ad gangen(læs: 27 dage 
) Men efter lidt snak frem og tilbage med lægen, valgte han at give mig en "p-pillekur," som skulle opbygge slimhinderne igen og det hjalp. Jeg tog da 3 p-piller om dagen i 7 dage og mine blødninger stoppede med det samme. Derefter så jeg ikke skyggen af min mens. Jeg var rigtig glad for den og nåede at have den i 2 år. Der fik jeg problemer med den igen, men det skyldtes som sådan ikke spiralen.
Jeg havde som skrevet ikke min mens i de år jeg havde hormonspiralen, men jeg mærkede ikke til den og var rigtig glad for den.
Det nev lidt, da den blev sat op, men jeg syntes ikke det var slemt. Det er kun lige i øjeblikket mens den bliver sat op det kan være lidt ubehageligt, men smerterne skulle ikke blive ved, udover at man godt kan have lidt lette menstruationsmerter lige efter.
Efter jeg fik den ud, fik jeg regelmæssige menstruationer med det samme igen, så den ændrede ikke på mine cyklusser.
Anmeld
Citér