Endelig klar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2015

PernilleToustrup

Moar2011 skriver:

stort tillykke med beslutningen om at i nu er klar

hvis jeg må spørgere, hvad er det så der har gjort til, at i nu er klar, men ikke var før?

Selvfølgelig må du spørger om det

Vi er stadig ret unge, og har gået en smule i byen og rent ud sagt brugt vores penge uansvarligt i den retning.

Og nu er vi begyndt at tænke en anden retning, end at gå i byen og feste, til at vi vil noget mere seriøst med vores liv.

Og nu hvor vi har fået styr på vores bolig,- penge og uddannelses situation, så er der ikke noget i vejen for at vi er klar  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2015

pb2017

PernilleToustrup skriver:

Ja lige præcis, der er også mange af mine veninder der har fået børn, men der er godt nok mange ting man skal have styr på

Jeg er lige stoppet på mine p-piller, så ved ikke hvor lang tid der går før det er ude af kroppen og man kan blive gravid, men håber heller ikke at der går så længe

Tak, vi er færdige med vores ungdomshalløj med at gå i byen og sådan nogen ting, så nu skal det være  

Jeg krydser fingre for jer Og ja, der er rigtig mange ting!

Vi har aldrig været dem, som har gået mest i byen, så det bliver ikke det store problem - og man kan jo stadig tage en lille tur, når barnet ikke bliver ammet mere/stor nok til at blive passet

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Moar2011

Selvfølgelig må du spørger om det

Vi er stadig ret unge, og har gået en smule i byen og rent ud sagt brugt vores penge uansvarligt i den retning.

Og nu er vi begyndt at tænke en anden retning, end at gå i byen og feste, til at vi vil noget mere seriøst med vores liv.

Og nu hvor vi har fået styr på vores bolig,- penge og uddannelses situation, så er der ikke noget i vejen for at vi er klar  

Sikke fornuftige i virker til at være! Alt held og lykke med fremtiden 

Anmeld Citér

27. oktober 2015

PernilleToustrup

Moar2011 skriver:

Sikke fornuftige i virker til at være! Alt held og lykke med fremtiden 

Årh tusind tak for det

Men det er jo en fornøjelse at lave noget om i sit liv for at der kan blive plads til noget som er endnu mere fantastisk  

Anmeld Citér

15. marts 2016

123.

Mig og min mand har længe gået og snakket om det med børn og vores familieliv sammen, men nu har vores liv taget den drejning at vi ikke bare længere snakker om det, nu føler vi os endelig klar til det. 

Vi har snakket en del om at vi ville fortælle nyheden på T-shirts. Hvor der står:

Mormor
Morfar
Bedstemor
Bedstefar
Onkel osv.

Er der nogen af jer der kender en hjemmeside hvor man kan bestille sådan nogen ting hjem?

når det engang sker for os, så vil jeg sige det med lykkekager hvor der står fx '' tillykke du skal være mormor'' osv.

Anmeld Citér

17. marts 2016

sol_og_sommer_<3

I kan også give dem kaffekrus, køleskabsmagneter, puder, musemåtter, glas, forklæder, et puslespil (som de selv skal samle), dørmåtter med ordene 'bedstemor' eller 'bedstefar' på 

der er mange muligheder på smartphoto.dk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.