Endelig klar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
15 svar
1 synes godt om
19. oktober 2015

PernilleToustrup

Mig og min mand har længe gået og snakket om det med børn og vores familieliv sammen, men nu har vores liv taget den drejning at vi ikke bare længere snakker om det, nu føler vi os endelig klar til det. 

Vi har snakket en del om at vi ville fortælle nyheden på T-shirts. Hvor der står:

Mormor
Morfar
Bedstemor
Bedstefar
Onkel osv.

Er der nogen af jer der kender en hjemmeside hvor man kan bestille sådan nogen ting hjem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

serinasmor

PernilleToustrup skriver:

Mig og min mand har længe gået og snakket om det med børn og vores familieliv sammen, men nu har vores liv taget den drejning at vi ikke bare længere snakker om det, nu føler vi os endelig klar til det. 

Vi har snakket en del om at vi ville fortælle nyheden på T-shirts. Hvor der står:

Mormor
Morfar
Bedstemor
Bedstefar
Onkel osv.

Er der nogen af jer der kender en hjemmeside hvor man kan bestille sådan nogen ting hjem?

Det er nok en dyr løsning  

Men prøv spreadshirt.DK 

Alle mulige slags produkter med lige det tryk du kan designe dig frem til  

Anmeld Citér

19. oktober 2015

PernilleToustrup

serinasmor skriver:

Det er nok en dyr løsning  

Men prøv spreadshirt.DK 

Alle mulige slags produkter med lige det tryk du kan designe dig frem til  

Tusind tak for svar

Det gør ikke noget hvis det er lidt dyrt, det er jo en stor ting

Anmeld Citér

19. oktober 2015

pb2017

Jeg havde tænkt lidt det samme, men tror det ender med et lille brev fra baby til dem Altså lidt a'la:

"Kære bedstefar og bedstemor.
Jeg kommer til verden xx.xx.xxxx, og i kan tro jeg glæder mig til at møde jer! Jeg ser frem til en masse hyggetid hos jer, og jeg glæder mig til, at høre historier fra dengang far var lille.

Kærlig hilsen ......" og så et scanningsbillede

Bare for at give andre idéer også

Anmeld Citér

19. oktober 2015

PernilleToustrup

majken1991 skriver:

Jeg havde tænkt lidt det samme, men tror det ender med et lille brev fra baby til dem Altså lidt a'la:

"Kære bedstefar og bedstemor.
Jeg kommer til verden xx.xx.xxxx, og i kan tro jeg glæder mig til at møde jer! Jeg ser frem til en masse hyggetid hos jer, og jeg glæder mig til, at høre historier fra dengang far var lille.

Kærlig hilsen ......" og så et scanningsbillede

Bare for at give andre idéer også

Ih, ja det var også en virkelig god ide 

Hvor langt henne i graviditeten får man af vide hvornår man har termin?

For tror ikke jeg kan tie stille særlig lang tid efter vi selv finder ud af det

Anmeld Citér

19. oktober 2015

pb2017

Ih, ja det var også en virkelig god ide 

Hvor langt henne i graviditeten får man af vide hvornår man har termin?

For tror ikke jeg kan tie stille særlig lang tid efter vi selv finder ud af det

Jeg synes det er en sød ide, og jeg ved at specielt min svigerfamilie ville ELSKE det, da det er første barnebarn Mine egne forældre har fire børnebørn i forvejen, så for dem er det ikke helt lige så spændende mere, hvis i forstår

Jamen du får jo en ca. terminsdato af lægen ved første lægebesøg (hvis det er muligt, at udregne), og ellers får du jo en terminsdato ved nakkefoldsscanningen. Hvis du får lavet en tryghedsscanning, kan du vidst også få det af vide der, og det kan du få lavet fra uge 6, men man anbefaler at gøre det tidligst i uge 8

Håber det gav lidt svar

Anmeld Citér

19. oktober 2015

PernilleToustrup

majken1991 skriver:

Jeg synes det er en sød ide, og jeg ved at specielt min svigerfamilie ville ELSKE det, da det er første barnebarn Mine egne forældre har fire børnebørn i forvejen, så for dem er det ikke helt lige så spændende mere, hvis i forstår

Jamen du får jo en ca. terminsdato af lægen ved første lægebesøg (hvis det er muligt, at udregne), og ellers får du jo en terminsdato ved nakkefoldsscanningen. Hvis du får lavet en tryghedsscanning, kan du vidst også få det af vide der, og det kan du få lavet fra uge 6, men man anbefaler at gøre det tidligst i uge 8

Håber det gav lidt svar

Tak, det gav mig da i hvert fald indsigt i hvordan det fungerer  Det er svært når det er første gang så er man ikke helt inde i tingene endnu  

Men ja, det bliver virkelig spændende, også hvordan de vil reagerer, for i hvert fald mine forældre, de går i tankerne om at der går flere år endnu  Men det kan man jo heller aldrig vide om der går flere år inden det giver pote

Anmeld Citér

19. oktober 2015

pb2017

Tak, det gav mig da i hvert fald indsigt i hvordan det fungerer  Det er svært når det er første gang så er man ikke helt inde i tingene endnu  

Men ja, det bliver virkelig spændende, også hvordan de vil reagerer, for i hvert fald mine forældre, de går i tankerne om at der går flere år endnu  Men det kan man jo heller aldrig vide om der går flere år inden det giver pote

Står i sammen situation som dig, vi er lige startet på projekt 1. baby - men mange i min omgangskreds har fået børn, og har læst meget om det  

Og ja, det er nemlig vildt spændende! Og krydser fingre for dig, at der ikke går flere år

Anmeld Citér

19. oktober 2015

PernilleToustrup

majken1991 skriver:

Står i sammen situation som dig, vi er lige startet på projekt 1. baby - men mange i min omgangskreds har fået børn, og har læst meget om det  

Og ja, det er nemlig vildt spændende! Og krydser fingre for dig, at der ikke går flere år

Ja lige præcis, der er også mange af mine veninder der har fået børn, men der er godt nok mange ting man skal have styr på

Jeg er lige stoppet på mine p-piller, så ved ikke hvor lang tid der går før det er ude af kroppen og man kan blive gravid, men håber heller ikke at der går så længe

Tak, vi er færdige med vores ungdomshalløj med at gå i byen og sådan nogen ting, så nu skal det være  

Anmeld Citér

20. oktober 2015

Moar2011

Mormor
Morfar
Bedstemor
Bedstefar
Onkel osv.

stort tillykke med beslutningen om at i nu er klar

hvis jeg må spørgere, hvad er det så der har gjort til, at i nu er klar, men ikke var før?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.