Jeg vil gerne stå ved at jeg synes ikke parforholdet er optimalt for tiden efter at vi har fået vores datter. Eller var mere optimalt for nogle måneder siden hvor vi begge var hjemme på barsel.
Altså nu hvor manden tager tidligt op og på arbejde og vi har en periode hvor vores datter vågner mange gange og er ulykkelig(tror dog at det er ved at blive bedre) så jeg er udmattet af at passe hende hele dagen hvor hun ikke sover ret meget og er over alt (kravler rundt).
Så den sidste tid er vi gået og blevet sure på hinanden hele tiden, men ved jo godt at det bare er fordi at vi er trætte så er de mindste ting som gør os sure.
Derudover har vi ikke rigtig noget kærestetid sammen, hvilket især jeg savner. Kan jo løses ved at få den lille passet, men vi har bare ingen tæt på som kan passe.
Jeg synes at det er hårdest at være alene hjemme med den lille og ikke rigtig omgås nogle voksne mennesker i løbet af dagen, men alt er på baby niveau. Men bliver jo bedre igen når min barsel er slut :-)
Vores datter er knap 8 måneder gammel nu :-) og synes godt om forslaget med at man ikke må gå fra hinanden det 1. år. ;-)
Jeg elsker og respekterer også min mand endnu mere efter at han er blevet far og bliver helt varm om hjertet når han kommer hjem og vores datter bare stor smiler og rækker ud efter ham og han bare er en super god far :-)
Anmeld
Citér