Frustreret!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.913 visninger
19 svar
55 synes godt om
18. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er så frygtelig frustreret over min datters far!

Han har siden hun blev født set hende maks hveranden  weekend. Oftest er der gået 3-4 uger imellem.

Tilbage i maj aftalte vi hvordan deres samvær skulle se ud til og med 1/11.

Nu har han så skrevet at han i august lovede sin bror at se efter en skide kat lige netop den 30/10-1/11 hvor han skal have vores datter. Og at han derfor helst vil aflyse samværet. Der er ikke andre der kan passe katten for broren, og så er datteren åbenbart ikke lige så vigtig. 

Jeg kan ikke forstå hvordan han kan vælge hende fra på måde... Jeg forstår godt at katten skal passes, men det kan en katte-pension sgu også gøre... Mit hjerte græder for min datter!  Og samtidig er jeg lykkelig for at hun ikke er gammel nok til at forstå hvordan far gang på gang fravælger hende...

Jeg ville vist ikke så meget med det her... Lufte lidt ud mest.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

SandraXOXO

Omg  han kan ikke se sin datter fordi han skal passe en kat?! En rigtig far havde nok sagt sorry dude få en anden til at passe kat, jeg skal se min datter! Kæft en idiot. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

MamaGulloev

SandraXOXO skriver:

Omg  han kan ikke se sin datter fordi han skal passe en kat?! En rigtig far havde nok sagt sorry dude få en anden til at passe kat, jeg skal se min datter! Kæft en idiot. 

Det er præcis sådan jeg har det! 

Og fordi han ikke vil se hende der så går der halvanden måned(!!!!!) inden de ses igen.. 

Og så brokker han sig over at han går glip af hende fordi jeg ikke sender nok billeder og videoer til ham...

Anmeld Citér

18. oktober 2015

TNBC

SandraXOXO skriver:

Eller have dem begge to �� Det er en kat, den passer sig selv det meste af tiden.. Den skal have mad og vand og noget opmærksomhed. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

MamaGulloev

Yurie skriver:

Eller have dem begge to �� Det er en kat, den passer sig selv det meste af tiden.. Den skal have mad og vand og noget opmærksomhed. 

Problemet med det er bare at katten er i kbh og samvær er hos hans forældre i midtjylland. - Sammen med 2 hunde der ikke er katte-venlige...

Og han har intet til at kunne passe hende i kbh...

Anmeld Citér

18. oktober 2015

TNBC

MummiT skriver:

Det er præcis sådan jeg har det! 

Og fordi han ikke vil se hende der så går der halvanden måned(!!!!!) inden de ses igen.. 

Og så brokker han sig over at han går glip af hende fordi jeg ikke sender nok billeder og videoer til ham...

Forstår ikke hvorfor han ikke kan have dem begge to? Det er en kat, ikke en anden baby...

Anmeld Citér

18. oktober 2015

TNBC

MummiT skriver:

Problemet med det er bare at katten er i kbh og samvær er hos hans forældre i midtjylland. - Sammen med 2 hunde der ikke er katte-venlige...

Og han har intet til at kunne passe hende i kbh...

Sådan må han sku sejle i sin egen sø hvis en kat er vigtigere end hans datter... 

Du må fortælle ham at han må tage sig sammen ellers ender jeres datter med at glemme ham, han bliver en fremmed for hende.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

MamaGulloev

Yurie skriver:

Sådan må han sku sejle i sin egen sø hvis en kat er vigtigere end hans datter... 

Du må fortælle ham at han må tage sig sammen ellers ender jeres datter med at glemme ham, han bliver en fremmed for hende.

Det har jeg fortalt ham ved flere lejligheder, det er netop derfor jeg bliver så frustreret.. 

Han siger at han elsker hende og gerne vil hende, men hun er åbenbart ikke vigtigere end at hun kan skubbes til side til fordel for en kat... 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

TNBC

MummiT skriver:

Det har jeg fortalt ham ved flere lejligheder, det er netop derfor jeg bliver så frustreret.. 

Han siger at han elsker hende og gerne vil hende, men hun er åbenbart ikke vigtigere end at hun kan skubbes til side til fordel for en kat... 

Ja så er det sku svært.. 

Men du må tage en snak med ham igen og sige at det ikke kan fortsætte sådan her. Der kan ikke gå over en måned mellem at de ser hinanden.

Så må han få en væg kalender hvor der står dagene og der kan han ikke lave aftaler og hvis nogen spørg om han er fri må han tjekke før han siger Ja. Han er nød til at tage ansvar.

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Sprit25

Undskyld allerede. 

Men nu husker jeg jeres historie og . Jeg tror desværre aldrig at du nogensinde skal forvente mere af ham. Aldrig! Han var slet slet ikke klar og ja tror ikke helt han forstår det. 

Hvor godt har du det med hans forældre? Fordi så kunne de måske stadig have samværd så deres forhold til hende ikke bliver ødelagt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.