Jul i Tivoli...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2015

Bshizzle

Jn81 skriver:

Gør det gør det gør det  det er så hyggeligt.... Jeg har termin 20/12 men med tvillinger så de kommer nok før... Så jeg kommer nok ikke i Tivoli i år, desværre.... Ville helt vildt gerne... (Men så får jeg to små trunter i tidlig julegave i stedet og så må vi tage afsted næste år... )

Jeg drømmer allerede om det  

Jo mere jeg læser denne tråd, jo mere er jeg overbevist om at jeg SKAL slæbe manden med! 

Hvornår tænker du det er bedst at ta i Tivoli? 

Uge?.. Weekend eller Hverdag? Hvad tid på dagen/aften er bedst? 

- Nu kommer vi jo fra Fyn, så tænker vi må ta en overnatning på et hotel eller ligende tæt på.  

(Håber det er ok med alle mine spørgsmål)  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2015

Jn81

Bshizzle skriver:

Jeg drømmer allerede om det  

Jo mere jeg læser denne tråd, jo mere er jeg overbevist om at jeg SKAL slæbe manden med! 

Hvornår tænker du det er bedst at ta i Tivoli? 

Uge?.. Weekend eller Hverdag? Hvad tid på dagen/aften er bedst? 

- Nu kommer vi jo fra Fyn, så tænker vi må ta en overnatning på et hotel eller ligende tæt på.  

(Håber det er ok med alle mine spørgsmål)  

Det er helt ok  

Altså.... Vi har altid været derinde i weekenden og der er altid mange mennesker.... Så hverdage tænker jeg umiddelbart (bare ikke fredag... Den hører under weekend ) men altså... Hvis det kun er dig og din mand, så er det jo nok ikke forlystelserne I bruger mest tid på... Så der kan det sagtens være i weekenden, synes jeg... Men kom hen af eftermiddagen så I har lidt tid i dagslys til at se hvor skønt der er, mørket kommer jo tidligt i december, så der er ikke så lang ventetid til det hele tændes af tusinder/millioner af lys og det bare er SÅÅÅÅÅ smukt... Gå en tur hånd i hånd ned omkring søen... Det er sgu lidt pladder romantisk  men jeg elsker det hi hi. 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

AJ14

lollandpigen skriver:

Hej Med Jer...

Vi overvejer at tage en tur i tivoli til Jul, har tjekket tivolis hjemmeside men kan ikke rigtigt finde noget info om hvilke forlystelser der er åbne og hvilke der ikke er... Nogle der ved det?? Og er der mulighed for at købe turpas og er det samme pris som om sommeren?? Er mange år siden jeg har været i tivoli op til jul og dengang kan jeg huske at det kun var få forlystelser der kørte..

Håber nogle af jer dejlige mennesker derude kan hjælpe.,,

Mig bekendt afhænger det vidst af vind og vejr. Hvis der er frost og/eller sne er det ikke alt der kan køre, (som jeg husker det).

Anmeld Citér

19. oktober 2015

EAF

Hvor godt du oprettede denne tråd  Vi har lige snakket om at vi ville tage afsted fra fredag til søndag på weekendtur 27,28,29 november. Vores søn på 5 skal have fjernet mandler og polypper den 16 nov. og skal holdes i ro de næste 14 dage, men de sidste tre dage i den 14 dages periode regner vi med at han er fit for fight og så ville vi tage over og opleve jul i Tivoli, men kunne ingen oplysninger finde om forlystelser og hvilke der var åbne osv. så fantastisk du skrev, så fik vi svar og vil satse på den weekend fortsat  Vi vil overnatte på et hyggeligt vandrehjem på Amager tæt på Bella Sky hvor vi har overnattet af flere omgang ifb. med vores rejse til Grønland sidste år. Det er hyggeligt og billigt. Vi kommer selv fra Jylland og har ikke været i Tivoli til jul sammen som familie. Vi glæder os så meget til at opleve stemningen, med eller uden sne/frost. Så af hjertet Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.