Jul i Tivoli...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
13 svar
4 synes godt om
18. oktober 2015

lollandpigen

Hej Med Jer...

Vi overvejer at tage en tur i tivoli til Jul, har tjekket tivolis hjemmeside men kan ikke rigtigt finde noget info om hvilke forlystelser der er åbne og hvilke der ikke er... Nogle der ved det?? Og er der mulighed for at købe turpas og er det samme pris som om sommeren?? Er mange år siden jeg har været i tivoli op til jul og dengang kan jeg huske at det kun var få forlystelser der kørte..

Håber nogle af jer dejlige mennesker derude kan hjælpe.,,

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Bshizzle

Følger lige med 

Faktisk har jeg aldrig været i Tivoli 

Men har overvejet at ta en fri-weekend med min kæreste og ta der over og se hvor fint det er til Jul. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Carina:-)

Vi var der sidste jul og skal helt sikkert igen i år

Det er helt fantastisk -og alle forlysterlser var åbent + der er masser af boder

Der er mange mennesker så hvis I har mulighed for at vælge en hverdag er det absolut at foretrække men der er stadig mange -

Vi gav det samme for turpas og indgang som normalt 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Cirkus1900

Alle forlystelser har åbent. Børn under 8 er gratis og man kan købe turpas til børn 195 (mener jeg) børn under 8 kam have 2 turpas på så mor og far kan skiftes til at tage ture med barnet. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Cirkus1900

Og og 43 og 44 er der ikke luge aå mange mennesker som sidste uge. Men kan man en hverdag vil det være at foretrække. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Bare tag masser af penge med. Alt er virkelig dyrt derinde. Forlystelser, mad, you name it. En tur i rutchebanen koster 75 kr . Med mindre man selvfølgelig køber turpas. 

Men hyggeligt er det 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hej Med Jer...

Vi overvejer at tage en tur i tivoli til Jul, har tjekket tivolis hjemmeside men kan ikke rigtigt finde noget info om hvilke forlystelser der er åbne og hvilke der ikke er... Nogle der ved det?? Og er der mulighed for at købe turpas og er det samme pris som om sommeren?? Er mange år siden jeg har været i tivoli op til jul og dengang kan jeg huske at det kun var få forlystelser der kørte..

Der er rigtig hyggeligt med alle lysene, særligt nede ved søen. Hvis man altså kommer efter mørkets frembrud. Tidligere var der en rigtig fin hal med udstilling af mekaniske nisser osv. Det var desværre afskaffet sidst.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Jn81

lollandpigen skriver:

Hej Med Jer...

Nu har jeg ikke læst de andres svar til dig, så måske jeg gentager, hvad andre har sagt 

alle forlystelser plejer at være åbne.. Mener de åbner for dem kl 13... Turpas plejer at være samme pris som om sommeren... 

Elsker "jul i Tivoli"... Det er SÅ hyggeligt med små boder og ildsteder... Det bare DUUUUUFTER bare af hygge og jul...

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Jn81

Bshizzle skriver:

Følger lige med 

Faktisk har jeg aldrig været i Tivoli 

Men har overvejet at ta en fri-weekend med min kæreste og ta der over og se hvor fint det er til Jul. 

Gør det gør det gør det  det er så hyggeligt.... Jeg har termin 20/12 men med tvillinger så de kommer nok før... Så jeg kommer nok ikke i Tivoli i år, desværre.... Ville helt vildt gerne... (Men så får jeg to små trunter i tidlig julegave i stedet og så må vi tage afsted næste år... )

Anmeld Citér

18. oktober 2015

sne190810

Cirkus1900 skriver:

Alle forlystelser har åbent. Børn under 8 er gratis og man kan købe turpas til børn 195 (mener jeg) børn under 8 kam have 2 turpas på så mor og far kan skiftes til at tage ture med barnet. 

Det passer nu ikke helt mere :-) 

Indgang 95 kr, hvor børn under 8 år er gratis. 

Derudover koster turpas 209 kr barn/voksen, og der er ikke mulighed for at børn under 8 år få mor el. far med gratis i forlystelserne. Hvis det skal ske, skal man købe et såkaldt ledsager-turpas som koster 419 kr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.