Suk her er den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Pikku Myy skriver:

Jeg ved godt at det overhovedet ikke er det din tråd handler om, men du bør nok se om du kan gøre noget for at overbevise din hjerne om at det er nat når du sover om dagen. Så vil urinproduktionen blive sat ned, så du kan sove længere. Mørklægger du fx?

Jeg mørklægger og ligger med sovemaske og hvad ved jeg  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Pikku Myy

nullermand15 skriver:

Jeg mørklægger og ligger med sovemaske og hvad ved jeg  

Hmm, min mand var på et kursus i hvordan man bedst håndterer søvn og rytme når man arbejder om natten, og han fik en hel masse meget brugbare tips. Men jeg har svært ved lige at huske dem, fordi de nu bare er vores hverdag.

Det er fx vigtigt hvornår du spiser i løbet af natten. Og man må ikke drikke kaffe efter et bestemt tidspunkt.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Heidi.R.

Pikku Myy skriver:

Hmm, min mand var på et kursus i hvordan man bedst håndterer søvn og rytme når man arbejder om natten, og han fik en hel masse meget brugbare tips. Men jeg har svært ved lige at huske dem, fordi de nu bare er vores hverdag.

Det er fx vigtigt hvornår du spiser i løbet af natten. Og man må ikke drikke kaffe efter et bestemt tidspunkt.

Følger lige med ku bare godt tænke mig at vide lidt mere, da min kæreste også har arbejdet nat de sidste 11 år ca nu, og nu har han bare så svært ved at gå tidelig i seng når han har fri kl 07:00 om morgenen ( fra kl 23:45 ) el. ( søn. Fra kl 22:00 ) arbejder han. Han sidder tit,oppe til kl 10 og senere nogle gange... hvad kan man måske gøre der... ? Måske du havde nogle gode råd... 

Anmeld Citér

25. oktober 2015

Evasol

nullermand15 skriver:

Den fantastiske nr 2 skygge streg som er ikke eksisterende! Dvs neg. Test

Ikke testen man har lyst til at se når man burde være 4+4 idag testen på 4 timers urin hvor der er indtaget ca 700 ml vand mellem hvert toilet besøg. Måske heller ikke lige det bedste man jeg kunne sku ikke holde mig mere  

Hvordan gik det? Har du testet positiv efterfølgende?

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Kærlighediminmave

Evasol skriver:

Hvordan gik det? Har du testet positiv efterfølgende?

Nej desværre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.