Suk her er den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Den fantastiske nr 2 skygge streg som er ikke eksisterende! Dvs neg. Test

Ikke testen man har lyst til at se når man burde være 4+4 idag testen på 4 timers urin hvor der er indtaget ca 700 ml vand mellem hvert toilet besøg. Måske heller ikke lige det bedste man jeg kunne sku ikke holde mig mere  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2015

Flomse

700 ml vand er meget, så måske din urin er blevet fortyndet. Prøv i morgen med morgenurin:-) 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Abrazos skriver:

700 ml vand er meget, så måske din urin er blevet fortyndet. Prøv i morgen med morgenurin:-) 

Ha i know. Træning og sådan efter arbejde. Det er så kavt for skal også arbejde i nat. Og kommer hjem kl 7 og skal tisse inden jeg går i seng ellers kan jeg simpelthen ikke falde i søvn. Så sover jeg gerne til 10-11 stykker og så skal jeg tisse igen. Det skida ikke nemt når man har en blære som en 90 årig 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Carina:-)

Jeg synes altså jeg kan se en streg.

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Carina:-) skriver:

Jeg synes altså jeg kan se en streg.

Jeg kan se en skygge. MEGET svag skygge som jeg desværre ikke kan stole på selvom den er inden for tid. Er bange for at det bare er fordi det er en valmed test at den ser sådan ud 4+4 så burde den vel være tydeligere :/ 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

nullermand15 skriver:

Jeg kan se en skygge. MEGET svag skygge som jeg desværre ikke kan stole på selvom den er inden for tid. Er bange for at det bare er fordi det er en valmed test at den ser sådan ud 4+4 så burde den vel være tydeligere :/ 

Mine har ikke været tydeligere i starten og jeg har aldrig haft de der knaldpositive test 

Og alligevel har jeg en god flok rollinger . 

Jeg synes det ser lovende ud - og ifølge min læge så kommer der ikke streg uden hcg 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Mine har ikke været tydeligere i starten og jeg har aldrig haft de der knaldpositive test 

Og alligevel har jeg en god flok rollinger . 

Jeg synes det ser lovende ud - og ifølge min læge så kommer der ikke streg uden hcg 

Synes bare 50 % skriver at de har fået sådan en svag streg/skygge og ikke været gravid. Tak fordi du prøver at opmuntre mig. Jeg trækker mig selv ned i kulkælderen hver gang, så bliver man ikke nær så skuffet hver eneste måned

Anmeld Citér

18. oktober 2015

nullermand15 skriver:

Synes bare 50 % skriver at de har fået sådan en svag streg/skygge og ikke været gravid. Tak fordi du prøver at opmuntre mig. Jeg trækker mig selv ned i kulkælderen hver gang, så bliver man ikke nær så skuffet hver eneste måned

Kan godt forstå du har brug for at beskytte dig selv.

Håber den er der ,og at du jubler når du tager næste test 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Kærlighediminmave

Kan godt forstå du har brug for at beskytte dig selv.

Håber den er der ,og at du jubler når du tager næste test 

Tak må se om jeg kan knibe sammen lidt mere end 4 timer imorgen  

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Pikku Myy

nullermand15 skriver:

Ha i know. Træning og sådan efter arbejde. Det er så kavt for skal også arbejde i nat. Og kommer hjem kl 7 og skal tisse inden jeg går i seng ellers kan jeg simpelthen ikke falde i søvn. Så sover jeg gerne til 10-11 stykker og så skal jeg tisse igen. Det skida ikke nemt når man har en blære som en 90 årig 

Jeg ved godt at det overhovedet ikke er det din tråd handler om, men du bør nok se om du kan gøre noget for at overbevise din hjerne om at det er nat når du sover om dagen. Så vil urinproduktionen blive sat ned, så du kan sove længere. Mørklægger du fx?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.