Rejse med baby på 2 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tænker han kan sove i ble i skyggen i sin barnevogn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

Tænker han kan sove i ble i skyggen i sin barnevogn 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

Nogen der har erfaring med at rejse med en baby på 2 måneder ca ? 

Fordele vs Ulemper 

Jeg gætter at baby ikke er født endnu? Jeg vil sige at det er fuldstændigt totalt umuligt at forudse om det er muligt eller ej. I kan få en dejlig nem baby - eller I kan få en baby der ikke sover om natten eller har kolik eller noget tredje. 

Jeg ville aldrig booke flybillet i forvejen uden at vide hvordan babys temperament var (og uden at vide hvordan jeg selv ville reagere på at blive mor). Så jeg vil i hvert fald sige at I skal sørge for at have en ordentlig afbestillingsforsikring.

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg gætter at baby ikke er født endnu? Jeg vil sige at det er fuldstændigt totalt umuligt at forudse om det er muligt eller ej. I kan få en dejlig nem baby - eller I kan få en baby der ikke sover om natten eller har kolik eller noget tredje. 

Jeg ville aldrig booke flybillet i forvejen uden at vide hvordan babys temperament var (og uden at vide hvordan jeg selv ville reagere på at blive mor). Så jeg vil i hvert fald sige at I skal sørge for at have en ordentlig afbestillingsforsikring.

Hun er skam født  4 uger Idag og dejlig nem også om natten 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Sandratoft

Anonym skriver:

Nogen der har erfaring med at rejse med en baby på 2 måneder ca ? 

Fordele vs Ulemper 

Det er nemt ja,  men det jeg husker mest,  er at det var lidt kedeligt.

Vi var i Spanien da vores datter var 3 måneder,  og meget af ferien foregik i skyggen da hun jo ikke kunne tåle solen,  samt varmen heller ikke huede hende.  

Anmeld Citér

17. oktober 2015

modesty

Anonym skriver:

Hun er skam født  4 uger Idag og dejlig nem også om natten 

OK, det lyder jo fint, så. 

Anmeld Citér

17. oktober 2015

Babilooo

Ok - vi havde klapvogn med der kunne ligges ned. Gad ikke barnevogn. Tror stadig uv telt er en god ting i forhold til skygge 

Anmeld Citér

19. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hvad er vigtigt man husker at tag med ? Udover egne bleer ( ammer selv på fuldtid ) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.