Loa skriver:
Det var lige præcis den der med at hun slog sig selv i skridtet jeg virkelig undrede mig over og tænkte at jeg ikke brød mig om at se.
Det må jo heller ikke være sjovt for hende når hun ligefrem slår sig selv i frustration 
Men ved vitterligt ikke om det "bare" er hysteri, for i dag har hun tørret sig selv uden problemer samt vasket hænder 
De kan drive en til vanvid de børn :)
Kan godt forstå du ikke brød dig om det med hun slog sig selv det lød også voldsomt ubehageligt.
Men når du siger hun ikke havde prob senere så må jeg nok give de andre ret i at det er en fiks tanke og at hun har fået den ide at det ikke er rart .
Og at et lækkert stykke sæbe kunne være det der fik hende til at synes det var dejligt.
I panduro hobby kan man købe alverdens dufte ,sjove små ting man kan støbe med forme og selve sæben til at lave det selv Måske det kunne være en måde at hun kommer over til at det er sjovt og spændende at vaske hænder med hjemmelavet sæbe?
Under alle omstændigheder så håber jeg der kommer en løsning for det er ikke rart når det kommer derud at man bliver bekymret 
Anmeld
Citér