Vil gerne være gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Har i været forbi lægen? For ellers synes jeg i skal starte der.

Nej ikke endnu - tror jeg er bange for at han siger "I kan ikke få børn"

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2015

CutieKiwi

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg har ikke været på p-piller i ca. 2 år. Min mand og jeg har haft ubeskyttet sex de sidste 9 mdr. Jeg er desværre ikke blevet gravid. 

Vi havde sex i mandags og torsdag (igår) havde jeg ondt, stikken og prikken i venstre side af underlivet og ondt i lænden. Er dette blot ægløsning? Har aldrig prøvet denne "smerte" før, så tænker om jeg måske er gravid?! Sædcelle kan jo leve op i en indtil 4 dage ikke?

Jeg er ikke fast ryger, jeg drikke næsten aldrig alkohol, men er dog lidt overvægtig - dette arbejder jeg på at ændre. 

Er bare fortvivlet over, at så mange jeg kender bare bliver gravid ved første hug og jeg gør ikke!

Hej du.

Jeg kender ALT til de tanker man gør sig under projekt baby - Man synes nærmest at alle omkring en er gravide. Jeg var selv barnløs i 6 år og lillepigen i maven har taget et helt år at lave el natural

Men ro på. Jeg tror du stresser dig selv rigtig meget med alle de tanker og mærken efter i kroppen

Hvis I sexer hver 2 eller 3 dag burde der være rig mulighed for at ramme ægløsningstidspunktet, men at kunne mærke en evt. graviditet allerede, tænker jeg er psyken der spiller dig et puds, når ønsket om en bebs er meget stor.

Som tommelfingerregel vil lægen først overveje en samtale med jer når i har haft prøvet i et år.

Hvis det når dertil er der hjælp at hente fra dygtige fagpersoner

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Snevejr84

Anonym skriver:

Nej ikke endnu - tror jeg er bange for at han siger "I kan ikke få børn"

Jeg synes i skal tage afsted så i ved hvor i står tror dog ikke i får den besked

Anmeld Citér

16. oktober 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Jeg har ikke været på p-piller i ca. 2 år. Min mand og jeg har haft ubeskyttet sex de sidste 9 mdr. Jeg er desværre ikke blevet gravid. 

Vi havde sex i mandags og torsdag (igår) havde jeg ondt, stikken og prikken i venstre side af underlivet og ondt i lænden. Er dette blot ægløsning? Har aldrig prøvet denne "smerte" før, så tænker om jeg måske er gravid?! Sædcelle kan jo leve op i en indtil 4 dage ikke?

Jeg er ikke fast ryger, jeg drikke næsten aldrig alkohol, men er dog lidt overvægtig - dette arbejder jeg på at ændre. 

Er bare fortvivlet over, at så mange jeg kender bare bliver gravid ved første hug og jeg gør ikke!

Jeg er ikke en dyt over vægtig, jeg lever sådan ca sundt det kunne som mange andre nok godt blive bedre. 

Det tog alligevel 12 måneder her at blive gravid, jeg troede helt seriøst på at det at blive gravid ville være så let som en leg, især fordi jeg før er blevet uønsket gracid på p-piller da vi efterfølgende fandt ud af at den medicin jeg fik på daværende tidspunkt gik ind lg ødelagde virkningen af p-pillen. Så jeg var da overbevist om at der ville kun så max 3 måneder så stod jeg med en positiv test. 

Så jeg ville sige til at se tiden an, det er sq ikke så let som folk får det til at lyde.

Har i familien en som har prøvet i 3 år med Hjælp og det er ikke lykkes for dem endnu. 

Anmeld Citér

18. oktober 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Hej alle sammen

Hvis ikke du spiser vitaminer, ville jeg begynde der! Og så kan du prøve at Google kostråd til at blive hurtigere gravid..

det virkede med mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.