Anonym skriver:
Hej alle sammen
Jeg har ikke været på p-piller i ca. 2 år. Min mand og jeg har haft ubeskyttet sex de sidste 9 mdr. Jeg er desværre ikke blevet gravid.
Vi havde sex i mandags og torsdag (igår) havde jeg ondt, stikken og prikken i venstre side af underlivet og ondt i lænden. Er dette blot ægløsning? Har aldrig prøvet denne "smerte" før, så tænker om jeg måske er gravid?! Sædcelle kan jo leve op i en indtil 4 dage ikke?
Jeg er ikke fast ryger, jeg drikke næsten aldrig alkohol, men er dog lidt overvægtig - dette arbejder jeg på at ændre.
Er bare fortvivlet over, at så mange jeg kender bare bliver gravid ved første hug og jeg gør ikke! 
Jeg er ikke en dyt over vægtig, jeg lever sådan ca sundt det kunne som mange andre nok godt blive bedre.
Det tog alligevel 12 måneder her at blive gravid, jeg troede helt seriøst på at det at blive gravid ville være så let som en leg, især fordi jeg før er blevet uønsket gracid på p-piller da vi efterfølgende fandt ud af at den medicin jeg fik på daværende tidspunkt gik ind lg ødelagde virkningen af p-pillen. Så jeg var da overbevist om at der ville kun så max 3 måneder så stod jeg med en positiv test.
Så jeg ville sige til at se tiden an, det er sq ikke så let som folk får det til at lyde.
Har i familien en som har prøvet i 3 år med Hjælp og det er ikke lykkes for dem endnu.
Anmeld
Citér