Anonym skriver:
Hej alle sammen
Jeg har ikke været på p-piller i ca. 2 år. Min mand og jeg har haft ubeskyttet sex de sidste 9 mdr. Jeg er desværre ikke blevet gravid.
Vi havde sex i mandags og torsdag (igår) havde jeg ondt, stikken og prikken i venstre side af underlivet og ondt i lænden. Er dette blot ægløsning? Har aldrig prøvet denne "smerte" før, så tænker om jeg måske er gravid?! Sædcelle kan jo leve op i en indtil 4 dage ikke?
Jeg er ikke fast ryger, jeg drikke næsten aldrig alkohol, men er dog lidt overvægtig - dette arbejder jeg på at ændre.
Er bare fortvivlet over, at så mange jeg kender bare bliver gravid ved første hug og jeg gør ikke! 
Er lige anonym da folk ikke skal vide noget om graviditet endnu... 
Men ja overvægt kan være en hindring for at blive gravid men det er LANG fra umuligt
jeg kender flere der er svært overvægtige som har 3 børn som er lavet naturligt.
Jeg selv har et BMI på 37 så jeg er også i den store kategori og jeg er nu gravid for 4 gang men det har også taget tid at blive det.
1 gang tog det 16 mdr - endte i sen abort (kromosomfejl)
2 gang tog det 6 mdr - Endte med en sund og rask pige på nu 2 år 
3 gang 1 "forsøg" da det var en smutter (sprunget kondom) endte med kirurgisk abort
4 gang tog det 1 år og er nu 10+4
Så hvis jeg var dig ville jeg prøve at tænke lidt på noget andet og vente og se. Det kan ske lige pludseligt 
Anmeld
Citér