Mom2Two skriver:
Dit forhold ligner meget mit ... Bortset fra nogle ting .... Min mand arbejder fra 6:00 til ja nu, kl 20... Han spiser, og går i seng... Vinhar dog fælles økonomi, og han betaler egentligt alt - selv min telefonregning... Jeg går hjemme med begge vores drenge, det har jeg altid gjort - og studeret hjemmefra samtidigt... Han passer aldrig vores børn, han børster heller ikk deres tænder - eller gør rent herhjemme... Han køber heller ikk ind, eller går med vores hund... Han har en fast fridag i ugen - søndage... De går dog tit med regnskaber ... Jeg elsker ham utroligt højt - måske er det forskellen på os
... Om jeg var gået fra mine børns far, nej...
Når jeg læser om din mands tilværelse, blinker alle advarselslamper. Ingen kan holde til at arbejde 14 timer i døgnet hver eneste dag. Det kan gå i en periode, men før eller siden går det galt. Han har jo ikke noget liv udover jobbet, og jeg kan godt forstå, han absolut intet har at give til familien og hjemmet.
Har han selv valgt det massive arbejdspres, eller føler han, det er nødvendigt, fordi du ikke har nogen (stor) indtægt, og han skal forsørge jer?
Jeg ville være dybt bekymret for hans helbred og trivsel, hvis jeg var dig. Er det måske på tide at få ændret grundlæggende på jeres måde at leve på? Pas godt på ham - han skulle gerne holde mange år endnu.
Anmeld
Citér