HJÆLP!
Jeg har brug for objektive øjne ang. mit parforhold. 
Jeg er kærester med X. Han er en god mand med MEN har været en forfærdenlig partner de sidste par år.
(vi har været et par siden 2006 og begge under 30 år).
Sagen er den at jeg er kommet ind på universitet for at forfølge min store pasion!

Føler (meget egoistisk) at det er MIN tur til at blive færdig med uddannelsen nu. - og var enige om at den ene måtte arbejde mens den anden studerende for at have økonomi til det vi gerne ville.
Skæbnen ville at jeg blev uplanlagt gravid (takker gud for det) og X gør sin uddannelse færdig og lader mig og baby mere eller mindre alene. Nummer to er jeg også alene med trods en kompliceret graviditet.
Efter endt uddannelse vælger han at arbejde som bare pokker og bliver nedslidt.
Her starter problemerne!
Sagen er den at han nu ABSOLUT intet gør for at kunne få familien til at hænge sammen til trods for at jeg pendler 3 timer om dagen og HAN IKKE VIL flytte. men springer gladeligt for at hjælpe familie eller venner med alt muligt andet bare ikke mig herhjemme.
Jeg er så frustreret over at han sidder hjemme i sofaen hele dagen med sin mobil i hånden og er ukontaktbar.
Aflevere ofte børn tidligt og henter den først efter kl 16. de dage jeg ikke er hjemme til det.
Dertil kommer at han INTET laver hvad angår det huslige eller praktisk omsorg for vores børn, som tandbørstning osv. - Jeg er ikke i tvivl om at han elsker dem over alt andet men han har bare så pisse ondt af sig selv.
Og at hans økonomi IGEN sejler (en stabil økonomi er vigtigt for mig!) VI HAR IKKE FÆLLES ØKONOMI AF SAMME GRUND!
Mit problem er nu;
At jeg syntes jeg skylder vores børn at gøre alt hvad vi kan for at holde sammen som familie. Føler jeg "frarøver" dem deres far?!
Hvornår kan man "tillade sig" at sige stop?
ANONYME SVAR TILLADT 
Anmeld
Citér