Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Hvis det er ude ved Faurskov så starter han ikke ud med det medmindre han mistænker at der ikke er passage. Vi fik det kun gjort fordi der ikke er sket noget endnu efter 3 iui forsøg. Så nu er jeg skyllet og så prøver vi et iui mere. Lykkes det ikke ryger jeg nok i ivf 

Ja det er ude hos ham.. Okay tænkte måske bare det kunne være fint at udelukke alle muligheder inden man starter behandling :-) men det skal jeg nok ikke gøre mig klog på.. Han ved nok bedst :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Ja det er ude hos ham.. Okay tænkte måske bare det kunne være fint at udelukke alle muligheder inden man starter behandling :-) men det skal jeg nok ikke gøre mig klog på.. Han ved nok bedst :-)

Sådan tror jeg ikke de arbejder. Han starter med iui og lykkes ddt ikke kommer du til samtale om hvorvidt i skal fortsætte eller om det er videre til ivf. Jeg ville så gerne fortsætte med iui hvis han ville og så skyllede han mig så og også for at se om der var passage. Hvilket der var. Og så ville han gerne give iui en chance mere.

Anmeld Citér

15. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Sådan tror jeg ikke de arbejder. Han starter med iui og lykkes ddt ikke kommer du til samtale om hvorvidt i skal fortsætte eller om det er videre til ivf. Jeg ville så gerne fortsætte med iui hvis han ville og så skyllede han mig så og også for at se om der var passage. Hvilket der var. Og så ville han gerne give iui en chance mere.

Okay :-)

Vi har været til to samtaler derude.. Han sagde sidst at han mente reagensglas behandlingen var det jeg skulle prøve og størst chance for at blive gravid af.. Jeg har været gravid 4 gange udenfor livmoder og 1 gang hvor jeg fik min datter.. 

Min den ene æggeledere er blevet lidt beskadig efter en operation hvor jeg fik fjernet er foster udenfor livmoder.. 

Han mener ikke jeg kan blive gravid anderledes end denne behandling..

jeg troede bare de først ville skylle dem igennem og så prøve en behandling. Jeg er ikke så meget inde i det.. 

Men er nærmest desperat lige nu, og ønsker mig brændende et barn til. 

Jeg tror jeg vil tage kontakt til ham igen for så at starte op på behandling . 

Vi har først skulle spare op til det, da det jo er en smule dyrt. (Skal ikke lyde sådan at det kommer and på penge) for der kommer jo det bedste ud af det. 

Er du glad for Anders derude og de behandlinger du har fået?

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Okay :-)

Vi har været til to samtaler derude.. Han sagde sidst at han mente reagensglas behandlingen var det jeg skulle prøve og størst chance for at blive gravid af.. Jeg har været gravid 4 gange udenfor livmoder og 1 gang hvor jeg fik min datter.. 

Min den ene æggeledere er blevet lidt beskadig efter en operation hvor jeg fik fjernet er foster udenfor livmoder.. 

Han mener ikke jeg kan blive gravid anderledes end denne behandling..

jeg troede bare de først ville skylle dem igennem og så prøve en behandling. Jeg er ikke så meget inde i det.. 

Men er nærmest desperat lige nu, og ønsker mig brændende et barn til. 

Jeg tror jeg vil tage kontakt til ham igen for så at starte op på behandling . 

Vi har først skulle spare op til det, da det jo er en smule dyrt. (Skal ikke lyde sådan at det kommer and på penge) for der kommer jo det bedste ud af det. 

Er du glad for Anders derude og de behandlinger du har fået?

Okay er det ikke muligt for jer at få gennem det offentlige? 

Jeg er meget glad for at være ude ved Anders, men selvfølgelig ked af at det ikke er lykkedes endnu, men det er jo ikke hans skyld 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Okay er det ikke muligt for jer at få gennem det offentlige? 

Jeg er meget glad for at være ude ved Anders, men selvfølgelig ked af at det ikke er lykkedes endnu, men det er jo ikke hans skyld 

Nej desværre idet vi har et fælles barn - sagde lægen ihvertfald det var grunden..

det forstår jeg godt.. Det er meget frusterende håber snart det lykkes for jer.

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Nej desværre idet vi har et fælles barn - sagde lægen ihvertfald det var grunden..

det forstår jeg godt.. Det er meget frusterende håber snart det lykkes for jer.

Ja okay der er jo nogle regler der. 

Ja jeg har været desperat længe. Så længe at jeg tit føler at jeg har opgivet det hele, men det betyder jo så at jeg ikke tænker så meget over det længere. Så psyken kan i hvert fald ikke være skyld i at det ikke lykkes MEN når det er sagt er jeg enormt irriteret de her dage. Er gået en dag over tid nu og hverken positiv test eller mens er at finde. 

Anmeld Citér

15. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Ja okay der er jo nogle regler der. 

Ja jeg har været desperat længe. Så længe at jeg tit føler at jeg har opgivet det hele, men det betyder jo så at jeg ikke tænker så meget over det længere. Så psyken kan i hvert fald ikke være skyld i at det ikke lykkes MEN når det er sagt er jeg enormt irriteret de her dage. Er gået en dag over tid nu og hverken positiv test eller mens er at finde. 

Har du ikke børn? Eller er det her den første i prøver på?

jeg kan virkelig godt følge dig... Det må være ulideligt at tænke på om der ikke snart sker noget og meget frusterende :-( 

krydser mine fingre for du er gravid denne gang!��

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Har du ikke børn? Eller er det her den første i prøver på?

jeg kan virkelig godt følge dig... Det må være ulideligt at tænke på om der ikke snart sker noget og meget frusterende :-( 

krydser mine fingre for du er gravid denne gang!��

Nej desværre ikke. Vi har forsøgt på vores første i 17 mdr nu  

håber virkelig også. Men med vores held og absolut ingen symptomer. Så tror jeg bare heller ikke rigtig på det denne gang. Før jeg begyndte i behandling havde jeg meget uregelmæssig menstruation, den blev så mere regelmæssig efter vi startede hos Faurskov, også når vi holdte pause. Men det skal ikke undre mig at min cyklus bare går i kage forfra nu :/ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.