Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. oktober 2015

TanjaNulle

Hej Hej..

Jeg er ny herinde, så håber det er rette sted jeg søger svar.. 

For at gøre en lang historie kort: Jeg har en datter på 8 år sammen med min mand, altså fælles barn, trods 4 spontane aborte har jeg nu ikke kunne blive gravid i 4 år, og lægen mener det eneste der måske ville kunne gøre det er reaglenglas behandling.

men så har jeg været inde og læse lidt med skylning af æggeleder... nogen der har prøvet det ?? og det er lykkes at blive gravide efter??

jeg vil prøve det, men skal man bare ringe til lægen og hører om det??

mange hilsner fra Tanja

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Hej Hej..

Jeg er ny herinde, så håber det er rette sted jeg søger svar.. 

For at gøre en lang historie kort: Jeg har en datter på 8 år sammen med min mand, altså fælles barn, trods 4 spontane aborte har jeg nu ikke kunne blive gravid i 4 år, og lægen mener det eneste der måske ville kunne gøre det er reaglenglas behandling.

men så har jeg været inde og læse lidt med skylning af æggeleder... nogen der har prøvet det ?? og det er lykkes at blive gravide efter??

jeg vil prøve det, men skal man bare ringe til lægen og hører om det??

mange hilsner fra Tanja

Jeg blev skyllet igen for at par uger siden. Har test dag idag, ingen mens og ingen positiv test eller tegn på hverken graviditet eller mens. Håber jeg kan svare på dit spørgsmål snart 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Jeg blev skyllet igen for at par uger siden. Har test dag idag, ingen mens og ingen positiv test eller tegn på hverken graviditet eller mens. Håber jeg kan svare på dit spørgsmål snart 

Okay

Det bliver spændene.. Jeg har læst mange har haft heldet med sig efter sådan en skylning trods de ikke har kunne blive gravide flere år .. Så er lidt spændt på det, og tænkte lige jeg ville hører her 

Får du det gjort på alm sygehuse? eller privat klinik? og gør det ondt?

Sorry alle mine spørgsmål.. og håber self du tester positiv

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Okay

Det bliver spændene.. Jeg har læst mange har haft heldet med sig efter sådan en skylning trods de ikke har kunne blive gravide flere år .. Så er lidt spændt på det, og tænkte lige jeg ville hører her 

Får du det gjort på alm sygehuse? eller privat klinik? og gør det ondt?

Sorry alle mine spørgsmål.. og håber self du tester positiv

Jeg fik ddt gjort på privat klinik hvor jeg bliver insemineret. Og ha jeg synes det gjorde PISSE ondt!! Ønsker aldrig at prøve det igen! Og et par dage efter finder jeg ud af at mange får bedøvelse inden. Det gjorde heg så ikke ja håber også det hjælper os. Så nu må vi se om det bare er fordi mens er forsinket eller hvad. Ellers skal vi igang med iui igen

Anmeld Citér

14. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Jeg fik ddt gjort på privat klinik hvor jeg bliver insemineret. Og ha jeg synes det gjorde PISSE ondt!! Ønsker aldrig at prøve det igen! Og et par dage efter finder jeg ud af at mange får bedøvelse inden. Det gjorde heg så ikke ja håber også det hjælper os. Så nu må vi se om det bare er fordi mens er forsinket eller hvad. Ellers skal vi igang med iui igen

Uha :-( det lyder ski ikke rart.. Men da altid noget man kan få noget for det inden så.. Eller blive bedøvet eller hva nu..

ja det er jo lige det ;-) håber self du er gravid. Er det første forsøg?? Ved du om alm sygehuse foretager skylning af æggeledere? Eller jeg skal forbi en privat klinik og få det gjort?

Anmeld Citér

14. oktober 2015

esioul

TanjaNulle skriver:

Uha :-( det lyder ski ikke rart.. Men da altid noget man kan få noget for det inden så.. Eller blive bedøvet eller hva nu..

ja det er jo lige det ;-) håber self du er gravid. Er det første forsøg?? Ved du om alm sygehuse foretager skylning af æggeledere? Eller jeg skal forbi en privat klinik og få det gjort?

Jeg er ret sikker på hun har fået det gjort, som et led i fertilitetsbehandling. Tror ikke bare man kan komme at få det lavet uden der er en god grund. Eks. at man har haft underlivsbetændelse eller lign. 

Det er ikke engang alle i fertilitetsbehandling der får det lavet.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Ja nogen bedøver, andre gør åbenbart ikke nej det er vores 4 iui forsøg hvis ikke heg er gravid nu. Vi har været i behandling siden april.. Og vi har forsøgt i 17 mdr. 

Det ved jeg ikke, jeg ved ikke om de bare lige skyller en. Vi har først fået det gjort efter 6 mdr i behandling 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

TanjaNulle

esioul skriver:

Jeg er ret sikker på hun har fået det gjort, som et led i fertilitetsbehandling. Tror ikke bare man kan komme at få det lavet uden der er en god grund. Eks. at man har haft underlivsbetændelse eller lign. 

Det er ikke engang alle i fertilitetsbehandling der får det lavet.

Okay.. Jeg ville lige hører..

vi har været på privat klinik i Aalborg. Men han tilbød ikke sådan en undersøgelse eller skylning eller hvad man kalder det :/ .. Og ville bare hører om man kunne kræve at få det, har bare læst om mange gode 'historier' omkring sådan en.. :-) vi er ikke selv startet i en behandling endnu..

Anmeld Citér

14. oktober 2015

TanjaNulle

nullermand15 skriver:

Ja nogen bedøver, andre gør åbenbart ikke nej det er vores 4 iui forsøg hvis ikke heg er gravid nu. Vi har været i behandling siden april.. Og vi har forsøgt i 17 mdr. 

Det ved jeg ikke, jeg ved ikke om de bare lige skyller en. Vi har først fået det gjort efter 6 mdr i behandling 

Okay.. 

Jeg må lige snakke med min læge omkring det på mandag der er han tilbage efter ferie..

Vi har været på klinik i Aalborg, men ikke startet nogen behandling endnu. Så læste jeg lige om dette og tænkte jeg ville hører herinde..

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Kærlighediminmave

TanjaNulle skriver:

Okay.. Jeg ville lige hører..

vi har været på privat klinik i Aalborg. Men han tilbød ikke sådan en undersøgelse eller skylning eller hvad man kalder det :/ .. Og ville bare hører om man kunne kræve at få det, har bare læst om mange gode 'historier' omkring sådan en.. :-) vi er ikke selv startet i en behandling endnu..

Hvis det er ude ved Faurskov så starter han ikke ud med det medmindre han mistænker at der ikke er passage. Vi fik det kun gjort fordi der ikke er sket noget endnu efter 3 iui forsøg. Så nu er jeg skyllet og så prøver vi et iui mere. Lykkes det ikke ryger jeg nok i ivf 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.