Uvenskab, familie, barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2015

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Problemet er at han besidder ikke sympati eller empati, han kan ikke se andre end sig selv og sådan har det altid været. Og nej vi har delt forældremyndighed.

Hans mor ved ikke hvad de er uvenner over. En dag gad han bare ikke at snakke med hende mere. Vores barn har været tilbageholdt flere gange, bla. fordi han ønskede ændrede samvær og jeg nægtede. Fik først udleveret mit barn efter tre uger.

Når vi går i amtet sweet talker han dem og vi går derfra som tingene så ud da vi kom. Derfor har jeg personligt snart opgivet da det hver gang går udover vores barn. 

Jeg forstod på dit første indlæg, at din søn bor hos sin far (og tidligere farmor) Som du beskriver din søns far håber jeg, det ikke er tilfældet, men st far alene har samvær. Uden empati og ude af stand til at se andres behov - puha håber din lille søn bor hos dig.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Lad farmor se barnet når du har barnet - og få politiet til st hjælpe dig med udleveringen hvis han nægter.

Politiet. Det er fuldstændig ligeglade. Har snakket med dem mange gange, og de har desværre ikke tid til at komme ud til samværsproblemer længere. Jeg har bopælsretten, men det går de slet ikke op i mere. 

Men jeg forsætter deres samvær

Anmeld Citér

15. oktober 2015

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Jeg forstod på dit første indlæg, at din søn bor hos sin far (og tidligere farmor) Som du beskriver din søns far håber jeg, det ikke er tilfældet, men st far alene har samvær. Uden empati og ude af stand til at se andres behov - puha håber din lille søn bor hos dig.... 

Vi deler 7/7. 

Han forslog selv for seks mdr siden at ændre samvær til 11/3 men det snakkede de ham fra. De mente ikke der var behov for at ændre samvær. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.