Låser i hoveddøren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2015

Kay

Altså når vi ikke er hjemme om dagen er den låst og det er den også om natten 

og så hvis det blæser ind mod døren da den ellers går op  og det kan de i boligadministrationen ikke se et problem i 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2015

MorTil3+

Nej det er faktisk sjældent vi har låst, hvis vi er væk mere end en time så låser vi og nogle gange om natten hvis vi lige husker det. Vi bor på en landejendom og har hegn om hele grunden, videoovervågning og vagthunde.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Lucky05

Lås og alarm når vi forlader huset, og lås og sommetider alarm om natten :-) 

vi har kode lås på døren. Dvs ingen nøgler. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

Lisbeth1985

Sandratoft skriver:

Til natten? Om dagen også? 

Hvorfor/hvorfor ikke? 

Vi låser ALTID hoveddøren - både dag og nat!

Anmeld Citér

14. oktober 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vores hoveddør er altid låst som i altid. Vi bor lige ud til en stor vej - kun en trappe ned fra døren ligger den, og min værste frygt, da vi flyttede ind, var, at en af ungerne ville gå ud og blive kørt over.

Bagdøren er kun låst, hvis vi er væk om natten. Det er vores nødudgang, og jeg har lært børnene, at de kan gå ud den vej, hvis der skulle ske noget som f.eks brand.

Anmeld Citér

14. oktober 2015

et-ønske

Vores dør er altid låst - om natten fordi jeg ellers ikke får lukket et øje om dagen fordi de små ellers stikker af ud  

Anmeld Citér

14. oktober 2015

sne190810

Ja, stort set altid. 

Tiltrods for at vi bor på 3. Sal, og har både en port og en opgangsdør, som også er låst førend man kan komme til vores hoveddør  

Men vi bor også i indre by, København og her kommer mange mennesker og mærkelige typer forbi ude på gaden hver dag, så hellere være på den sikre side. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Næææh... altså, jeg låser den hvis vi er væk i længere tid - men ved korte ærinder og om natten glipper det ofte. Jeg har boet i indre KBH hele livet og det har aldrig været et problem...

Jeg låser heller ikke altid min cykel når jeg handler Kan meget godt lide tilliden til andre mennesker...

Anmeld Citér

14. oktober 2015

EAF

Vi låser altid hvis vi forlader huset og om natten, fordi min mand syntes det. Så nu er det sidste bare blevet en vane ellers ville den sikkert være ulåst. Vi bor langt ude på landet. Mest af alt bliver der låst grundet forsikringen  ved indbrud. 

Anmeld Citér

14. oktober 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Her er døren låst om natten og når vi ikke er hjemme. Vi bor i et boligkompleks hvor (stortset) alle snakker med hinanden, holde øje med, og passer på hinanden, så jeg er ikke utryg ved at lade døren være ulåst når vi er hjemme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.